Nehezen lehetne belekötni
Szöveges ítélet
Céges autóként használtam, az első kilométertől kezdve az utolsóig mindet én raktam bele. A kötelező szervizekre precízen hordtam (30.000 kilométerenként), itt mindent megkapott, de ezeken kívül semmit nem kellett rajta csinálni egy féltengely csukló cserén kívül, kb 140.000 km-nél.
Abszolút hiba és probléma mentes volt. Nagy, kényelmes dög, bele lehetett pakolni egy fél házat. Futómű, váltó, fékek, 10 pont. Nem ritkán napi 300-400 kilométereket mentem vele, mégsem az az érzés fogott el, hogy de jó végre kiszállni... Az egyedüli gyenge pont, a gyengécske motor, de azzal együtt is az egyik legjobb autó amiben valaha részem volt. A kötelező szerviz számláit elnézve a márka szerviz nem egy olcsó mulatság, de ezeket céges autó révén nem én fizettem, másrészt mivel abszolút probléma mentes volt az autó, szerintem még így is bőven fenntartható a járgány. Úgy tudom, hogy jelenleg taxiként használják, szerintem még jó sokáig.
Hibalista
- Kötelező szervizekre hordtam 30 ezrenként, ott minden előírás illetve szükség szerint volt cserélve. (olaj, szűrők, vezérlés, fékek stb.) - Ezeken kívül egy féltengely csukló csere volt, 140.000 km-nél.
Ide hordtam szervizbe
Porsche Pest
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 180000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Fabia | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
