A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia 1,9 tdi dsg elegance xenon(atc chip) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Nagy,gyors,családi

Szöveges ítélet

Most telt el annyi idő,hogy tudok írni erről a kocsimról is érdemi dolgokat.Előző autóm egy 100 lovas fabia volt(kis családi cimmel írtam róla).Alapjába véve elégedettek voltunk azzal is,de ez egy más kategória. 2008 júliusban vettük az autót,és egy nyaralással kezdtünk vele.A bőröndök a kutya és az egyébb"ketyerék"eltüntek a csomagtartóban.Van benne hely bőven,az biztos.Az öt ajtós karosszéria előnyét mutatja a csomagtartó nagysága,és az ülőhelyek is elég tágasak.A rugózása kicsit talán splőd a magyar utakra,pedig ez egy "elegance"felszereltségű kocsi így a futóműve 2 centivel magasabb,de nem vészes.A fék vw-sen sok(kicsit túlbuzgó).Ha megszokja az ember,hihetetlenül rövideket-dinamikussan tud fékezni vele.A belső izlés dolga,nekem tetszik és eddig aki ült benne nem panszkodott.A lényeg pedig a motor és a váltó! Az 1.9-es tdi motor magában nem nagy csoda,de ha kicsit belepiszkálnak az ATC szakemberei,meglepetéseket tud okozni.Nem vezettem a gépet chip nélkül,így nem tudom összehasonlítani,csak az alapján amit másik "alap" autókban tapasztaltam.Elég gonosz a gyorsulás,és nem csak 0-100 -ig.A motor most kb.140 lóerős és 320 nm nyomatékot tud.Ebből a váltó miatt(dsg) 300-at ad le.Saját mérés szerint 9,0-t fut 100-ra.Max 190-et mentem vele,de ez közel sem a vége.A
z autó talán egyetlen(engem kicsit zavaró)hibájának lehet felróni a motor kerregését.Hidegen( és talán melegen is) kicsit több jut be az utastérbe belőle,mint ahogy vártam.De lehet hogy csak a benzines Fabia után tűnik hangosnak.A váltó hibátlanul teszi a dolgát.170-nél rakja a hatodikat padlógázon.Előzésnél 140 alatt simán visszakapcsol egyet vagy többet is ha kell.A DSG-ről csak jókat tudok írni,bár másokkal szemben én nem tudok 5 literes fogyasztásokról beszámolni.Nem tudom hogy ebből mennyi tudható be a váltónak,a fogyasztás átlagban 6,5 liter.Nagyon simán kapcsolgat,szinte megérzi mikor akar a vezető váltani.A visszaváltás kicsit lassú,de nem zavaró.Manuális módban keveset használjuk,tökéletesen megtalálja az ideális fokozatokat.Az autó felszereltsége szinte teljes,igy a xenon sem hiányzik belőle.Éjszaka összehasonlíthatatlanul jobb mint a hagyományos izzó.8 hangszórós hifi van benne,szépen muzsikál.Összegezve egy család számára is elég nagy,kényelmes és ugyanakkor dinamikus kis szerkezet.Ami nagyságából adódóan,úgy gondolom még a 6,5-ös fogyasztással is takarékosnak mondható.Ha valaki ebben a kategóriában keres autót próbáljon ki egyet mindenképp.Ha lesz több tapasztalatom a kocsiról,folytatom.

Hibalista

- abszolut semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? fabia Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)