Mosolygenerátor inside :)
Szöveges ítélet
Szóval nem volt még ilyen autóm. Ez a negyedik négykerekűm és mindig az optimális ár-teljesítményt kerestem, így opeles voltam. Nem is mondok rájuk rossz szót sem, remek autók voltak, de az RS az más.
Mai napig minden reggel beleszeretek ha meglátom, a barátaim szerint megváltozik az arcom ha az autóról beszélek. Megállapítottam, hogy valahol a sok elektronika között egy mosolygenerátort is elrejthettek, mert nem nagyon tudok rosszkedvű lenni ha benne ülök. Egyszerűen mindig van benne tartalék, 3-4 emberrel is dinamikusan lehet haladni, egyedül meg kijön a sofőrből az állat. Van mintavételem, nem vagyok egyedül ezzel. Eddig mindenki aki vezette azt mondta, hogy húzza az autó a jobb lábát és idegesítik a 110el poroszkáló előtte haladók.
A tesztautó (ami meggyőzött) még PDTDI volt és meglepetésként ért, hogy az enyém már nem ugyanaz a motor, de azóta áldom az eget a szerencsémért. 2000-től 5500-ig húz (ekkor négyesben 180al megyünk), a hangja meg nem is hasonlítható a csörgő PD-khez. A futóműnek nem ártana egy kis ültetés, de akkor valószínűleg a Budapest belvárosi napokon kapnék idegbajt, szóval jó kompromisszum.
Hely rengeteg van benne, kényelemesen mentünk vele 4 fővel nyaralni, a külsejét mindenki ítélje meg maga, én még olyan embert nem láttam aki nem dicsérte az 5ajtós verziót. Persze a kombi meg másra jó. Mivel ez volt az első új autóm ezért kértem bele gyakorlatilag mindent ami volt az extralistán, és most nem a tempomatra meg az ülésfűtésre gondolok azok a persze kategória, hanem a nagy erősítős hifire, tetőablakra... Nem akarok többet olyan autót aminek nincs tetőablaka.
Röviden: imádom, és várom a tavaszt, mert én is a télen acélfelnivel járunk csapatba tartozom, és nagyon hiányzik a szép felni az autó alól.
Hibalista
- Eddig semmi komoly - szép is lenne, de apró van.
-
- A jobb első ajtóban eldurrantottam a mély hangsugárzót, de csak intenzív hajtás után hallani, így még nem cserélték ki, de ki fogják.
-
- Valami zörög az első ülések környékén és nem jövök rá, hogy mi az, de most már kipakolok belőle minden lomot, hogy kiderítsem.
Ide hordtam szervizbe
Auto Piedl - Veszprém
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 19500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra 1.4, 1.7CDTI, Vectra 1.9 CDTI | Következő autója? | maximum Passat CC, A6 Sline jöhet szóba (tetőablakkal), de nem akarom lecserélni a közeljövőben. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
