A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia RS 2.0 CRTDI 

Az ítélet értékelése
4,0(4 db)

Mosolygenerátor inside :)

Szöveges ítélet

Szóval nem volt még ilyen autóm. Ez a negyedik négykerekűm és mindig az optimális ár-teljesítményt kerestem, így opeles voltam. Nem is mondok rájuk rossz szót sem, remek autók voltak, de az RS az más.

Mai napig minden reggel beleszeretek ha meglátom, a barátaim szerint megváltozik az arcom ha az autóról beszélek. Megállapítottam, hogy valahol a sok elektronika között egy mosolygenerátort is elrejthettek, mert nem nagyon tudok rosszkedvű lenni ha benne ülök. Egyszerűen mindig van benne tartalék, 3-4 emberrel is dinamikusan lehet haladni, egyedül meg kijön a sofőrből az állat. Van mintavételem, nem vagyok egyedül ezzel. Eddig mindenki aki vezette azt mondta, hogy húzza az autó a jobb lábát és idegesítik a 110el poroszkáló előtte haladók.

A tesztautó (ami meggyőzött) még PDTDI volt és meglepetésként ért, hogy az enyém már nem ugyanaz a motor, de azóta áldom az eget a szerencsémért. 2000-től 5500-ig húz (ekkor négyesben 180al megyünk), a hangja meg nem is hasonlítható a csörgő PD-khez. A futóműnek nem ártana egy kis ültetés, de akkor valószínűleg a Budapest belvárosi napokon kapnék idegbajt, szóval jó kompromisszum.

Hely rengeteg van benne, kényelemesen mentünk vele 4 fővel nyaralni, a külsejét mindenki ítélje meg maga, én még olyan embert nem láttam aki nem dicsérte az 5ajtós verziót. Persze a kombi meg másra jó. Mivel ez volt az első új autóm ezért kértem bele gyakorlatilag mindent ami volt az extralistán, és most nem a tempomatra meg az ülésfűtésre gondolok azok a persze kategória, hanem a nagy erősítős hifire, tetőablakra... Nem akarok többet olyan autót aminek nincs tetőablaka.

Röviden: imádom, és várom a tavaszt, mert én is a télen acélfelnivel járunk csapatba tartozom, és nagyon hiányzik a szép felni az autó alól.

Hibalista

- Eddig semmi komoly - szép is lenne, de apró van.
-
- A jobb első ajtóban eldurrantottam a mély hangsugárzót, de csak intenzív hajtás után hallani, így még nem cserélték ki, de ki fogják.
-
- Valami zörög az első ülések környékén és nem jövök rá, hogy mi az, de most már kipakolok belőle minden lomot, hogy kiderítsem.

Ide hordtam szervizbe

Auto Piedl - Veszprém

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 19500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra 1.4, 1.7CDTI, Vectra 1.9 CDTI Következő autója? maximum Passat CC, A6 Sline jöhet szóba (tetőablakkal), de nem akarom lecserélni a közeljövőben.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)