Mindennapi tutitárs
Szöveges ítélet
azért próbálok nem rizsázni. Szóval az autót munkába használom, általában 100-800 km vezetek egyszerre, sok benne az autópálya. (140 tempomat) előtte Laguna 118 LE 6 seb.
Ami számomra fontos egy autóban: I megbízhatóság II szerviz III kényelem
amit szeretek benne:
- A motor és a váltó (5 seb.)rendkívül jól dolgozik együtt.
- Nagyon szeretem benne, hogy már 1500 tól húz, nem kell állandóan visszaváltogatni mint az előző autómnál. Ezt városi forgalomban nagyon jól ki lehet használni.
- A fogyasztás magáért beszél, város 7,5 országút 110 nél 5,2 autópálya 140 6,5
-Nekem a teljesítménye elegendő.
-Kétoldali légkondi nagyon jó.
amit nem:
- a homloklemezt elfelejtették leszigetelni, ezért a motorzaj nagyon átjön ! (az új modellben már kijavították)
Lagunával összehasonlítva:
-A futóműve egyszerűbb de tuti 3 karos, a lagunáé 4 karos drágább (beállítani is nehezebb)de stabilabb a kanyarokban
-Keményebb a rugózása
-Kevesebbett kajál
-Kellemesebb vezetni ezt a PDTDI kontra common rail motor különbsége adja
-Sokkal megbízhatóbb és olcsóbb fenntartani mint a lagunát
Hibalista
- jobb hátsó hangfal
- kormánylégzsák kábel
- ezenkívül standard olajcsere, szürő stb.
- 120000 ig egyszer vezérműszíj csere 85 000 ért
- nekem fékbetét csere nem volt de azért mert sokat használom autópályán
Ide hordtam szervizbe
Maxx autó Kecskemét
Bár céges autó, soha nem próbáltak levenni
A bizalmamat elnyerték, ebben sok szerepe van a szervizfelvevőnek.
3 éve ugyanazokat az arcokat látom, ami fontos szempont.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | laguna | Következő autója? | skoda új oktavia |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
