A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia RS 2.0 TFSI 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Milos, a Škodálatos

Szöveges ítélet

Immár három éve rójuk együtt a kilométereket Milossal. A hétköznapok rövid budapesti bejárkálással telnek, míg a hétvégeken illetve egyéb jeles alkalmakkor (nyaralás, telelés, síelés, stb.) tudunk hosszabb utakra menni, de az összes kilométerből látszik, hogy relatíve keveset kap (~ évi 20e Km).
Magamnak választottam a kocsit, minden olyan extrával, ami befért a keretbe és hasznosnak tűnt (12 hangfalas szándszisztem, tetőablak, fűtött ülések, tempomat a főbb tételek). Direkt 17"-os felnikkel kértem, lévén sokat kerülgetjük a kátyúkat a fővárosban: nekem nagyon bejött a kisebb kerék, kulturáltan és nyugodtan viselkedik rossz minőségű úton is. Futómű/felfüggesztés számomra ideális, biztos lehetne sokkal sportosabb is (valószínű sokkal kényelmetlenebb is lenne a napi használat során) de nekem így tökéletes!
Fékre normál használat mellett nem lehet panasz; versenypálya persze más, de szériaautótól becsületes a teljesítmény. Váltóra szintén nem lehet panasz. Ésszerű használat mellett tökéletes: pontos, finoman pakolható, határozott helyük van a fokozatoknak. Kormányzásról is hasonlóakat mondhatok, bár én egy picit keményebbre állítanám a szervót, hogy nagyobb erővel kelljen forgatni, de akik eddig vezették, mind elégedettek voltak.

MOTOR: valójában ez a legnagyobb dobás ebben a változatban. Tehát, 2 literes, benzines turbós motor. 200 le, 280 Nm és gyakorlatilag 1500-6500-ig lehet nyúzni. Emiatt döntöttem a benzines verzió mellett (illetve tartottam a DPF-szűrős rémtörténetektől - talán ez 2011-ben már nem releváns...), és nagyon jó volt a választás. Átlagfogyi 10-11 liter között, hosszabb országúti szakaszokon ez alatt, forszírozott autópálya illetve agilis városi közlekedéssel e felett. Hungaroring 25 liter : ) Mivel céges a gép, semmilyen chip-tuning nem került a kocsiba, de őszintén nem is hiányzik. Megy ez mint a meszes, alapból is!

A kocsi beltere Škodásan, de elegáns: a felhasznált anyagokra nincs panasz, és nyiszogás, nyekergés, percegés, pattogás nincs; az összeszerelés minősége maximálisan elfogadható. Sok praktikus tárolóhely van az utastérben, a hátsó ülések mögött pedig életem legnagyobb csomagtartója! 560 liter, viszonylag sík felületekkel határolva: négy főig egyhetes nyaralás illetve pár napos síelés megoldva, tetőcsomagtartó nélkül (van síalagút, hozzá sízsákkal, érintetteknek nagyon ajánlott extra!!!).

Megbízhatóság:
Eddig semmi meghibásodás, teszi a dolgát rendületlenül.

Összességében nagyon ajánlott autó a Škoda Octavia: kifejezetten az az RS verzió. Aki nemcsak a plecsnit nézi a kocsi elején, és hajlandó bevállalni egy Škodát, az egy nagyon megbízható, a presztízsén jóval felül teljesítő autót kap. Természetesen lehet vele kéjelegni, mindenféle márka képviselőit "alázni", de legjobb annak tudatában autózni, hogy temérdek tartalék lapul a motorháztető és a jobb lábam alatt és ezzel párhuzamosan egy "átlag" autóénál sokkal sportosabb fékhatás illetve kanyarodási képesség van birtokunkban.

Hibalista

- Semmi nem romlott még el. Két kötelező szervizen van túl a gép, ezeken előírás/állapot szerint cserélték a kopó-fogyó alkatrészeket. Érdekesség: noha 30000 km vagy 2 év a gyári intervallum, a kocsi ezt a használat függvényében felülírja (esetemben a túlnyomóan városi használat eredményeképp sűrűsödtek a szervizek).

Ide hordtam szervizbe

Porsche Óbuda

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Palota Automobil Kft.Kötelező szervizen volt a kocsi: minden ellenőrzés lekövethető, tiszta rendes munka!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Astra H 1.8 140 LE Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)