A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia 1,4 Holiday II. 

Az ítélet értékelése
2,7(3 db)

Korrekt, nagy, minőségi.

Szöveges ítélet

Elérte a gép a 15 ezret. Eddig nem írtam, mert sok értelme nem lett volna, bár az igazi "itélet"-hez még várni kell kb.5 évet. Eddig minden jó rajta. Belül semmi nem zörög, igaz ha rosszabb úton megyek (Mo.-on nem nehéz ilyet találni, inkább jót nehéz kifogni) lassabbra veszem a tempót.
Motorikusan azt nyújtja, mint amire számít az ember. 1400 ccm országútra elég, városban rendben van, autópályán is ok. , de csak kb. 120-ig. Menni megy jobban is, viszont akkor nagyon megnő a fogyasztás. Nálam átlagosan 6,5 liter, de országúton, tartva a 90-100-as tempót simán elmegy 5,2-5,9 között. Télen, városban:... inkább hagyjuk. (10-11 l.)
1028 km-en az átlag legutóbb:6,4 l. állandó légkondi, 920 km autópálya szakasz, ill. Bp-en keresztül. Viszont autópályán szigorúan max.:120Km/h
Elől kényelmes, hátul a hely bőséges, viszont a G-s Astra hátul kényelmesebb szerintem. Ennek kissé rövid az ülőlapja.
A csomagtér óriási, ezt senki sem vitatja.
A csomagtér esőben v. mosás utáni nyitásakor valóban befolyik a víz, viszont ha lassan nyitjuk van ideje elcsorogni a megfelelő helyen. Az autópályás "megtorpanást" én 3-szor tapasztaltam még az elején, aztán megszűnt. Olyan volt, mintha egy pillanatra levennénk a gyújtást.
Olajat a 15 ezer km. alatt nem kellet bele tölteni, igaz hidegen egyáltalán nem pörgetem, de egyébként is kb. 2500-3500 között váltok. Talán 4-5 alkalommal járt a mutató 5000-es fordulat környékén. Nálam a végsebessége: Óra szerint 170Km/h.
Összességében szerintem nagyon jó "kis" autó, az 1,4-es motortól nem kell félnie annak, aki leszokott az állandó utolsó pillanatban előzésről, ill. nem jár Németországban az autópályán.

2008.07.06. raktam fel képeket az átlagfogyasztásról, ill a megtett és a még megtehető kilométer kijelzőről. Természetesen szigorúan betartva a megengedett sebesség maximumokat értem el ezeket az adatokat. Viszont ha valaki ráér ez nem nagy művészet az octaviával.

2009.02.25. megvolt a 30 ezres szerviz. 40 ezerbe került. Olaj 4 liter számlázva (aranyáron), könyv szerint 3,2 kell bele, olajszűrő, pollenszűrő, átvizsgálás (adatlekérdezés) , fékhatásmérés.
Eddig semmi hiba, csak a "szokásos" autópályás megtorpanás jelenkezett ismét, 15 ezer alatt most 2 alkalommal, hibakód most se volt a lekérdezéskor. Olajat egyáltalán nem fogyasztott.

2009. őszén belemászott anyámék macskája a motortérbe, én meg elindultam. Mert ki a fene nyitogatja minden elindulás előtt a motorteret? 21 ezer lett a kár, amit a dög csinált. Bordásszíj+vezérlésdekli csere.

2010.03. megvolt a 45 ezres szervíz is, de nem tudtam írni róla, mert nem engedett soha belépni a rendszer. :(((
Megcsinálták kész...

2010. nyarán a garancia lejárta előtt nem sokkal eltört a kézifékredőny, ingyen cserélték. (2x80 km kocsikázás után)
Eddig egyetlen hátsó izzó égett ki, ami szerintem kisebb csoda, hiszen a világítás elől minden indításkor magától kapcsol. Először szokatlan volt, de már nem adnám semmiért. Lopni nem lehet vele menni, mert valami mindig világít:)))
Lassan 60 ezres szervíz, de ha olyan áron csinálják valóban, mint amennyiről kalkulációt küldtek, akkor többet engem nem látnak márkaszervíz közelében.
2011.04. Megvolt a 60 ezres szervíz. Nem márkaszervízben, hanem ismerős szerelőnél. A cserélendő dolgokat a helyi autósboltban vettem meg. Másnap reggel az autó indítás után gázadásra dadogott, ill. leállt.(kb. 20-30 sec.alapjáraton járatás után jó lett) A szívverésem ekkor majdnem ugyanígy! Másnap reggel szintén ugyanez. Régi gyertyák vissza, másnap ugyanaz. Márkaszervíz - számítógép - semmi hibakód. Megvettem a gyári benzinszűrőt, gyári gyertyát, beraktuk, azóta az autó ismét hibátlanul üzemel. Az én tapasztalatom tehát az, hogy nem szabad utángyártott szart belerakni, inkább a drágább gyárit. Valószínűleg nem véletlenül kerül többe. Ha az ember a szervízköltséget megspórolja ha nem ott szerelteti be, már akkor is bőven jól jár, de nem szabad sajnálni a normális alkatrészre a pénzt. De ez csak az én véleményem.
Az autót ugyanúgy szeretjük még mindig, mint új korában.

Hibalista

- Eddig semmi, remélem marad így tovább! - Macska miatt bordásszíj, vezérlésdekli. - Kézifékredőny eltört, gariban csere. - 1 db. hátsó izzó.

Ide hordtam szervizbe

Miskolc Multi Turbo Miskolc Autocarma

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60800
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra G 1,2 75 Le. Következő autója? Octavia III v. IV de csak ha nem kapja meg az új Superb hátsó lámpáját!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)