Kék RS a dízel gyalogkakukk
Szöveges ítélet
Az autót újonnan vettem három hónapja.
Azóta 2200km-t mentem vele teljes eufóriában.
Bármikor akármilyen sebességnél képes úgy meglódulni,hogy az utasaim csak bólogatnak.
Az enyém már az új motoros crtdi,előtte vezettem egy darabig
pdtdi rs-t is.Az új annyiban más, hogy sokkal halkabb a motorja,nincs már meg az a tipikus dízel kerregés.A régi hajlamos volt arra , hogy kapkodva kiengedett kuplungnál túl kevés gáznál azonnal lefuladt.egyébként szinte az utolsó csavarig ugyanaz.Azt hiszem a következő beruházásom egy lézerblokkoló kell hogy legyen mert képtelenség lassan menni vele.Szerencsére többet használom ausztriában mint otthon, úgyhogy a jogsim még megvan.
Szigorúak az osztrák rendőrök de legalább nem mérnek minden bokorban és ha el is kapnak megfizethető a bírság.
Az autót egész télen hegyes havas vidéken használtam tirolban,
egy garnitúra jó téligumival bárhol elment.A kipörgésgátlója kivállóan működik a régi fabiában az 1.4-es 100lovas motornál például nem tudott érdemlegesen közbeavatkozni.
Ha sietően akarsz vele elindulni egyes kettes néha még hármas fokozatban is bekapcsol az ASR.hiányzik belőle az összkerék hajtás.de ha el tudsz vele jól indulni 8 másodperc alatt
100-on van.A fékek a motor erejéhez és a autó súlyához lettek méretezve pirosra festett féknyergekkel.gyárilag ültetett és keményített futómű kicsit néha rázós de kanyarodni is nagy élmény vele.Eddig nem volt vele semmi probléma majd később megírom további tapasztalataim is.
Hibalista
- Eddig semmi.
Ide hordtam szervizbe
Rákoczi és Locskai
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Superb 1.9pdtdi | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
