A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia RS 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Gyilkos Bálna

Szöveges ítélet

Az első új Skodám. Mikor a nyílt napon kipróbálhattam, remegő kezekkel szálltam ki a tesztautóból: Nekem mindenképpen kell egy ilyen autó!!!! A második gondolatom az volt, hogy le fogok szokni a kávéról, olyan mértékű adrenalinlökettel együttjáró izgalmat váltott ki az a pár perc.
( Adrenailin: A véreloszlást szabályozó mellékvesevelő-hormon. Hatására a szervezetben vészreakció alakul ki: nő a szívfrekvencia és a vérnyomás, emelkedik a vércukorszint, a zsigeri szervekben szűkülnek, a vázizmokban pedig tágulnak az erek, a szőr felborzolódik, a pupilla kitágul, a légzésszám növekszik )
De végül mégsem szoktam le a kávéról... De a barátnőm alacsony vérnyomását rendbehozta. :o)) Talán receptre kellene adni minden rászorulónak.
Csak akkor szomorodtam el egy kicsit, mikor a szalonban megtudtam, hogy 60 éves kor alatt eddig én vagyok az egyedüli vásárló. De nem testrész méret-és állag javítás miatt volt szükségem sportautóra. Kapuzárás előtti pánik is csak este 10 óra előtt pár percel vesz rajtam erőt, ha otthonhagytam a nagykapu kulcsát...
Végül kiderítettem, hogy az egyik vevő a 60. születésnapjára lepte meg magát ezzel a gyönyörűséggel. Két hét múlva pedig felhúzták a TFSI motor 200 lóerejét 260 lóerőre, majd később rátették, az EVO IX - épphogy elférő - első féktárcsáit és féknyergeit... De ahogy hallom, nem lett sokkal jobb a fékhatás, ezek szerint a gyári fék tökéletes ehhez az autóhoz és csak nagyobb pedálerőt igényel egy esetleges erősebb fékezés.
16000 km alatt egyetlen egyszer akadt ellenfele, de akkor még nem volt bejáratva a TFSI
100-as benzinnel érezhetően könnyedébben kerül ki minden tötymörgőt vagy menekülőt :o))
Bejáratás óta - ha odafigyelek - városban beéri 8,5 literrel, ha nem 9,5 - 10 liter az átlag.. Vidéki használatnál, gyors tempóban ez az érték felszökhet 11 literre, nyugodt cirkálás szintén 8 - 8,5 literbe kerül 100 km alatt.
Egyetlen egy kifogásom volt, a tervezéssel: a motorháztetőt nem gázos teleszkóp tartotta gyárilag, de ezt a hibát már orvosoltam. Így lett belőle végül egy tökéletes autó, amit semmiféle csúf tuningal sem szeretnék elrontani. Egyszerűen csak gyönyörködömi a tökéletes, sportosan elegáns formájában.

Café Racer

Hibalista

- Jobb oldali ajtókárpit szigetelése nem volt tökéletes, zenehallgatás közben berezonált.

Ide hordtam szervizbe

Mentes és Társai Kft.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? IV. Golf Következő autója? Audi RS4
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)