Fiatalság bolondság, de az idősek is meg tudnák szokni:)
Szöveges ítélet
Az elöbb felsoroltakan kivül nem voltak problémaim. És azokra sem tudok nagyon haragudni, mert ezt az autót is emberek csinálták és ahoz képest meglepően jól sikerült. Szerintem ezen az áron ennél kényelmesebb, praktikusabb, szebb autót elképzelni sem szabad. 1,9 esTDI PF 105 Lovas Sedan gyárilag az alacsonyabb futóműves változatom van nekem és elég sok hasonlóan nagylábú adrenalinfüggőt sikerült megaláznunk a Csodával. Ebből az autóból meglepően sokat lehet kihozni. Én 1,86 magas fiatalember vagyok és még hátul sem szorulok.Ebben az autóban ha valami van akkor az a hely. A csomagtartóban is ki be ugrálni lehet. Nagyon sportos is tud lenni és azontúl elegáns. Mindene megvan ami egy autónak kell legyen. Ha lett volna több rávalóm esetleg egy több lóerős tipust választottam volna de igysem duzzogok :)
Hibalista
- Hát még mindig nem sikerűlt meggyőzzem a szervizes fiukat, hogy nem egy időzitett bomba ketyeg a keztyütartóban, hanem a légkondinak van valami baja. De ez van azt mondtak ha müködik akkor ne panaszkodjak, a ketyegés az még jól is jöhet ha ritmikusan akarok vezetni. Szóval tényleg müködik de engem tényleg zavar főleg az a tény hogy nem tudják miért és konkrétan mi ketyeghet.
- A nagyobb gondom a futószög volt. Szerintem már gyárilag hibás volt, de nagyon. Alig 10.000km után meggyőztem a szakszervizeseket, h nem a vezetési stilusom miatt kell lecserélni az első pár gumimat. Aztán sikerült megoldani a problémát és azóta még kétszer gumit cseréltem.
- Egy másik meglepően gyakran kopó alkatrész a fékbetétek, főleg a gyári. 60.000 ig kétszer kellett kicserélni és nem a hajtás miatt, hanem egyszerüen tönkrementek. Úgy megrázta az autót egy fékezés mint rossz villanyszerelőt a 220.
- A két féktárcsa csere közt szűk 8000 km volt.
- A többi az inkább szépséghiba de akkoris. Lepattog az ablak lehúzóról, a lámpa kapcsolórol a fekete gumi szerű burkolat?
- És a műszerfalat ékesitő króm utánzat csikok... az első évben.
-
Ide hordtam szervizbe
Románia, Hargita megye, Csikszereda, Eco-Car Skoda Kft.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Nem szakszerviz de bevált.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Leganza | Következő autója? | Saab 9-3 / Skoda Octavia Rs diesel |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
