Faintooos!
Szöveges ítélet
Eleddig faintos a verda, de kezdjük a negativumokkal: a kormánykereket eléggé elkoptatta az elözö gazdi, ami - jollehet 128 ezret belepakolt - elég lehangoló. Annál is inkább, merthogy a szervo elég nagy nulla, és igy együtt: kopott, csúszós kormánnyal és szutymák szervóval nem élvezem a parkolást. Kormányvédövel egy fékezö tényezö kiiktatva...(Igazából nem tudom, hogy a nagytesü autók mindegyikénél ilyen lehangoló-e az eredmény, csak mert volt szerencsém egy Audi Quattrohoz, ami hasonló képet mutatott... Ellenben eddig minden általam vezetett kisautó /,nem pusztán az igazi virsligumisok/ jól pörgött.) Hatalmas szivás a hátsó ablaktörlö hiánya. Ezt is külön kell rendelni??? Tönkretesz a nemléte - kivált´ az ösz közeledtével. Ennyi a nyafogós rész. Amúgy nagyon megszerettem a jószágot. Ezelött 1.4-es benzines Polot vezettem, az megivott vagy 9 litert városban (durva!). Octit is megkinzom néha, de nem hajlandó 6 fölé menni. Igaz, a leglustább, 90 lovas dizelröl van szó. Annyira azonban nem gyenge (söt!), amennyire keveset kortyol. Ami brutál, az a csomagtartó. Abba belefér egy másik autó. Nehéz elhinni, hogy a Golf padlólemezére épült, habár ettöl még rárakhatnak egy gigászi puttonyt... Egyedül a hátsó sor lábtere sinyli meg mindezt. Jah, nem érint, ott aztán ritkán tartózkodom:-) Mondom, nem egy erögép, de tisztességes berendezés. Amit tud egy fövel, arra képes öttel és csomagokkal együtt is. Meglepetésre nincs érzékelhetö különbség. Az tuti, hogy jobb az 1,6-os benzineseknél, de nem cserélném le egy 1,8-as benzinesre sem, mert bár azok egy hajszálnyival jobban mennek már, dupla annyit fogyasztanak. Minimális menetteljesitménybeli különbségért ekkora árat fizetni? Szerintem csacsiság. Szóval, mi van még?A müszerfal és a középkonzol meglehetösen spártai: praktikum, egyszerüség mindenekfelett. Talán ettöl válik olyan visszafogottan tetszetössé. Nincsenek zörgös müanyagok. A gyári kazettás(!) magnót természetesen már eltávolitottam, tiszta ciki, hogy 2004-ben ilyesmi került egy autóba, de tovább megyek, még 2005-ben sem volt ez másként. A többi évjáratról nem tudok nyilatkozni. Összegzem: megvételre ajánlom a tipust, bár buta, aki megválik töle, hacsak nincsenek anyagi gondjai.
Hibalista
- Szépen is néznénk ki, alig 2 hónapja került hozzám...
Ide hordtam szervizbe
Ez a kocsi márkaszervízeket nem fog látni, az tuti. Annyira megbízható szakira leltem, hogy a VW-sek elbujdokolhatnak. Ráadásként ami a Porsche H. árképzését illeti... szerintem menjenek a retekbe. Felháborító pimaszság, gyalázat a köbön. Ellenben Józsi bá´ a király! Jah, és a mühelye egy kórházi mütö sterilitását idézi :-)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Amíg Józsi bá´ él, ilyenem - "szerelő 2" - nem lesz :-)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 128000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | Volvo S-széria |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
