A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia 1.9 PDTDI Elegance 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Cseh szerető

Szöveges ítélet

Céges verda, még most is használom.
Először az elégedettség:
Szeretem. Tágas kényelmes, praktikus a belső tere. Igényes az anyaghasználat. A színválaszték elég gyér volt (grafit metált lett a vége), de a választott belső világos színű kárpit kárpótol mindenért (kivéve, ha a makett összecsokizza). A Vectra után csalódásra számítottam, de kételyeim hamar elszálltak. Nem egy csajozós gép, viszont elegánsnak mondható. A csomagtere brutál, 4-5 napra való csomagot meg egy retriever tipusú kutyát simán benyel (nem a kombiról van szó), pedig az asszony aztán tud pakolni. Az előző megszólalókkal ellentétben nekem a hátsó kilátás sem okoz nagy gondot (hiába, parkolni tudni kell). A 105 LE nem sok de, de a nyomatéka frankó. Az úttartása király, nem nagyon lehet kihozni a sodrából, fékek rendben. Nem túl zajos a motor, összességében élmény vezetni.
Fikázás:
Szóval azért a Porsche Hungária is elmehet Kenyába! Egy Elegance felszereltségnél gyalázat, hogy magnós rádiót tesznek az autóba. A hátsó ablaktörlő is extra. Vicc! Minden szar villannyal megy, még kipörgésgátló is van benne, és akkor egy magnó...Egy előnye van: a tinédzser koromban hallgatott zenékre újra rátaláltam. :-) A kormány és a váltógomb is lehetne "ekte léder". Na mindegy, ne legyünk kicsinyesek.
A váltó kicsit lassú, de végülis nem egy versenyautó. 10 000 kilométerenként 1 lityó olaj utántöltése sztenderd igénye az autónak. Érdekes.
Egy ilyen minőségű autónál a motorház fedél lehetne gázrugós cucc, a kitámasztó rúd nem illik hozzá. Kicsinyesség numeró 2...
A computer egyszer megadta magát, csak kulccsal lehetett kinyitni az autót, riasztott, ki-be zárta az ajtót. Szerviz - megoldva. Azóta semmi hiba.
Ja most volt kötelezőn az autó, fékbetéteket kellett rajta cserélni. Nem bírta sokáig. A szervízről csak annyit, hogy a fékbetét csere volt az extra, a többi tök rutin. Számla: 83 000 HuF. Szerintem durva, szerencse, hogy nem én fizetem...
Pjotr

Hibalista

- Computer egyszer behányt.
- Jobb 1 belső kilincséről 3.2 négyzetmilliméteren lepattogzott a dukkó.

Ide hordtam szervizbe

Porsche M5

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Vectra 2.2 TDI (Irmscher) Következő autója? Nemtom még
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)