A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia Rs 2.0 TFSI ABT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Családi autóba bújtatott szörny azaz az álcázott gti

Szöveges ítélet

2006/07 hóban gurult le a szalagról német piacra készült még ujkorában az ABT tuning műhelye meg piszkálta a motort így a gyári 200 lóerő helyett papíron is és valóságban is 280 lóerőt tud az autó . Nem az a nagyon kényelmes utazó autó , de ezt vásárláskor tudtam is mivel az rs gyárilag sokkal morocosabb és közvetlenebb mint a széria alap modellek ez be tudható a 2.0tfsi motornak és a sport futóműnek . Fogyasztásban így a tuningolt motor miatt sem az a gazdaságos autó 12-14 liter közti fogyasztással bír , hosszú távon 130 tempomat sikerült le vinni 8.6 literre ezt is egy 520km-s távon .
Azaz a 2.0TFSI motor nem fog soha az életben annyit enni mint egy dízel ez teljesen más kategória , de nem bántam meg a vásárlás jó tulajdonság hogy nagyon jól felszerelt , erős és sportos autó a hátrány pont a fogyasztás már akinek , de a sport futómű az mindenképpen a 18”-as felnikkel párosítva a hazai utaknak hála .
Reggel el viszem a kislányom a suliba szépen komfortosan utánna meg munkába menet meg kergetem a családi kombiba bújtatott szörnyet az országúton

Hibalista

- 10 év alatt és 150.000km távlatában kötelező szervizeken kívül volt egy turbo meghibásodás , kötelező szervizek olaj és szűrők cseréje 10 ezerenként 100 ezer km vezérlés csere és alap kopó alkatrészek cserje ( pl stabrudak , izzók stb )

Ide hordtam szervizbe

Maszek szerelőhöz hordom összes autómat ő szervizelte és szervizeli most is mást egyik autóm közelébe sem engedek szerviz szempontjából . Egy idősebb még retro szerelőről van szó ő nem egyből a laptoppal szalad , ha van valami elsőnek utánna jár a lehetséges hibáknak majd azokat meg nézi és megbizonyosodásul rá néz géppel és javítás után tölti a hibát .

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 74000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Audi A6 allroad 1999 2.5 v6 tdi Következő autója? Octvaia rs 2021 2.0tsi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)