A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia RS 2.0 TSI DSG 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Az intercooler hangja

Szöveges ítélet

A diesel autók után valami izgalmasabbra vágytam, ami nem feltűnő, de sportos, tudásához képest olcsó és a család belefér. Nem tudom, van-e jobb megoldás ezen kritérium-rendszerre?
A feltűnőség kerülése végül nem jött be, sokan rákérdeznek, hogy megy, mi a véleményem, meg persze mennyit fogyaszt...és sokan gratulálnak hozzá - őszintén.
Az autó abszolút megbízható, a futómű kemény, sportos, a hátfájásomnak kifejezetten nem tehet jót:), a fékek, jól fognak, a sportülés nagyon jól tart, városban gyorsuláskor, kanyarodáskor nagyon az elemében van. Nem autópályás utazóautó viszont, annak valami hosszabb tengelyűt ajánlok diesel motorral és hátsókerék-meghajtással, tehát nagy utakra nem ez a legjobb választás! Hátránya a fogyasztása, 125-130-as tempóval megyek vele és 8,0-9,0 litert eszik meg, a tank 55 liter. Egy tankkal úgy átlag 550 km-t megyek, tehát pszichologiai szempontból sem a spórolós emberek választása.
Vezetni nagyon jó, jól ül, gyorsul, a dsg fantasztikus, gyakorlatilag nulla reakcióidő, kíváncsi vagyok, hogy ezt a vezetési élményt egy hány milliós 3-as BMW tudja biztosítani? A BMW-eseket utálom: jön a nagymenő, ő majd balról körbeelőz az autópályafelhajtón, azt inkább vészfékezek, hogy beférjen...nem egyszer.
A DSG-t eddig majd mindig alapállásban használtam, S-ben csak nem akar felváltani és megálláskor is ad egy automatikus gázfröccsöt, amit nem nagyon értek, hogy miért történik. A kormányfüleket legfeljebb motorfékezéskor használom lejtőn.
A legjobb természetesen az egészben a motor a maga 200 lóerejével, autópályafelhajtón gázadáskor gyönyörű az intercooler hangja, a feleségemnek tetszik a legjobban, a gyerekek meg azonnal lassításra szólítanak fel.
Az erejéről: szerintem nem gyorsul sokkal jobban 100-ig mint egy átlagos diesel a nyomatékhegyével, de ez 100 fölött is tovább gyorsul ugyanazzal a lendülettel,a végét nem próbálom ki.
A 18’’ kerekeket csak ajánlani tudom, nem vesz el szerintem a komfortból, az sosem volt, s így jobban láthatóak a piros féknyergek. Mondták, hogy évente megeszik az autó egy garnitúra Conti Sportcontact gumit, nekem már három szezon óta megvan és még van bőven profilmélység (86.000 km/3 év).
Az RS gyakorlatilag egy csúcsfelszereltségű Octavia Golf GTI technikával. Drágább autó van, de szerintem ennél jobb, amire ép ésszel szüksége van egy átlagembernek nincs. Ajánlani tudom.
Amit nyagyon lehet szeretni benne: hegyi szerpentineken a váltófüleket használva menni vele: garantáltan nagy mosollyal száll ki belőle a pilóta:)

Hibalista

- 86.000 Km-nél semmi

Ide hordtam szervizbe

undefined

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 86000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Yeti
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)