A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia 1,9 PD TDI Elegance 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Az ambivalens

Szöveges ítélet

A kocsit céges autóként kaptam. A formája tetszett kívül-belül egyaránt, nagyon örültem, hogy ilyen céges autót toltak alám. Igaz a dízel nem teljesen az én világom, de úgy voltam vele, hogy majd megkedvelem és különben is egy cégautónál a fogyasztás mindig kardinális kérdés. Aztán elkezdtem használni, és elég furcsa dolgok történtek. Mindig is vallottam, hogy egy modern kocsinak sem elég 2-3 ezer km bejáratás. Hát a skodrinak pláne nem, jóval 10 ezer fölött voltam, mire beállt a fogyasztás, csak azért írtam hetet, mert sok volt benne az országút, sok városnál simán elkért 8l-t ami elég sok egy modern dízelnél. A menettulajdonságok elég viccesek, aki benzineshez van szokva, annak katasztrófa. 2000-ig szinte semmi nem történik aztán jön egy nagyon rövid tűzijáték a 4300-as leszabályozásig, ráadásul a fordulatszámmérőn a piros sáv 4500-nál kezdődik!!! Nagy meglepetés, amikor azt látod, hogy még a piros mező előtt a kocsi egyszercsak megtorpan és nézel körbe, hogy most mégis mi van?! Aki nem úgy vezet, hogy a fél szeme permanensen a fordulatszámmérőn van azt csúnya meglepetések érhetik. Én megúsztam baj nélkül, de egy gyors előzésnél nagyon kell nézni a mutatókat!!! A váltó pontosan jár de rémesen kopog. Egy 3-4-be váltásnál olyan, mintha valaki kívülről be akarna nézni. A pedálok elhelyezése jó, viszont a kuplung melletti trepnit, csak törpék tudják használni, mert aki 180cm-nél magasabb, mint én is az nem tudja kinyújtani rajta a bal lábát. Ehhez jön még, hogy az ülés is rémes és nem is lehet rendesen beállítani. Az első utam egy Debrecen-Nyíregyháza volt a 4-es úton nagy forgalomban még ha akartam volna, se tudtam volna sietni. Az 50 perces odaút nem volt elég, hogy beállítsam az ülést magamnak. Aki kicsit hátfájós az csak a deréktámaszos üléssel vegye ami nagyon jó, később én is bántam, hogy nem azzal kértem. A lábtér se túl nagy, de az nem annyira zavaró. A klíma elég lassan indul be, de aztán már nincs vele gond. A biztonsági öv figyelmeztetője idegbaj, mert soha nem hagyja abba a bimbammolást. Oké, hogy figyelmeztet, de olyan hangos, hogy pl. nagy forgalomban egyszer teljesen elnyomta a mentő hangját és majdnem karamboloztam miatta, pedig csak két méterrel gurultam arrébb egy pesti parkolóban. A műszaki tartalom egész jó, egyszer hülyéskedett az elektromos ablak vezérlője mert egy kábel le volt csúszva ezentúl semmi. A műszerek jól átláthatóak, a fed. comp. adatai is pontosak, a gyári Hifi is jól szól. A motorral viszont voltak gondok. Az egy dolog, hogy a gyári fogyasztást hírből sem ismerte, viszont zabálta a motorolajat. Jelzem, csak gyári VW PD TDI olajat kapott amit rendesen le is gurított átlag 8 ezer km-ként. Az volt az egyetlen szerencsém, hogy egy haveromnak 1,6-os benzines okija volt, szintén céges és ő előre szólt, hogy erre készüljek fel. Ő nagyon bebukta, mert, a fogarasi havasokban 2200m magasan szombat éjjel kettőkor zabálta fel a kocsi az utolsó cseppeket... Nekem egy Debrecen-Kecskemét_Debrecen úton, 3óra oda és ugyanannyi vissza alatt evett meg 4decit!!!! Összefoglalóan azt kell mondjam, hogy ha a néhány zavaró dolgot kiiktatnák, egész jó kocsi lenne. De így sok idegesítő gondja van és ez lerontja.

Hibalista

- EL. alblakemelő, olajzabálás

Ide hordtam szervizbe

ROAG, mivel sok gondja nem volt így nem tudom rendesen megítélni. A rendszeres szervizeket normálisan megcsinálták, igaz mindig megvártam és sokszor beszélgettem a szakikkal.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2004
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 4000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 28000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Vectra 2.0i CD Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)