Audi alázó - néhány felhanggal
Szöveges ítélet
Elözö autóm egy 140 Le-s O2 volt. Kicsit elöszériás, néhány hibával. Miután megláttam az uj RS-t, rögtön beleszerettem. Nekem alapvetöen nem száguldásra kellett, ezért nem a 200 lovas TFSi-t vettem, hanem azért az érzésért, hogy mindig van elég tartalékod, bármi történik az úton.
Az autó futómüvé szerintem (ez szubjektiv) a világon a legjobb. Kemény, de nem rázós. Furcsa, de a Bp-i rossz utat jobban birja, mint az elözö. Országuton, pedig hihetetlen manöverekre képes - elképesztö stabilitással.
A belsö világ nagyon szép, kényelmes, menet közben eddig nem voltak zajok, csak néha a futómü felöl, ill. néhány napja a bal hátsó ajtó felöl jön egy idönként fellépö zörgés.
A motor-hiba miatt sok bajom volt vele, ha ezek valóban megoldódtak (ezen üzenet megirása elött egy nappal javitották a piezzo-rendszert), akkor valóban szeretni fogom - most még tulságosan emlékszem a 2 hónap viszontagságaira.
Hibalista
- Vezetöülés hátulján volt egy kitüremkedés, amelyet gar.-ban javitottak 1700 km-nél.
- Rögtön a megvásárlás után DPF-probléma lépett fel: a részecskeszürö kb. 50 km városi közlekedés után eltömödött, valamint a kipufogógáz-ellenörzö rendszer müszerfal ikonja 1-2 nap kivételével állandóan világitott.
- Kb. 3000 km-nél átvizsgálást kértem, és a piezzógyujtó hibáját jelezte a rendszer.
- 5000 km-nél ki lett cserélve az izzítórendszer vezérlöje. Remélem, hogy most már megoldódott a hiba!!!
Ide hordtam szervizbe
Mentes és Tsa
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Octavia II 2.0 PDTDI Elegance | Következő autója? | még nem tudom |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
