A vizibusz
Szöveges ítélet
A több mint tiz éves model -oktavia tours- igazán kiforrta magát. Eddig soha nem hallottam -mertha igen,
meg sem veszem- hogy es?ben ne nyissuk fel hírtelen a csomagtartó ájtót, mert utánna lehet merni a vizet a csomagtartóból, és a hatsó hangszórók is "víz-hangosak" lehetnek. Csak óvatosan kb. 25-30 cm-re emeljük fel, sutty be a csomagot ha befér és kész. Kifele ugyan igy, ha a sz?k résen elérjük, ha nem akkor nagyon óvatósan kb. 2-3 cm/ s sebességgel próbálkozzunk. Ennek a régi-új típusnak a hátsó szélvédöjér?l lekerült a "gumi keret", ami lehet hogy segíthetett volna a helyzten.
A szélvéd? el?tti szell?z?nyílás igazán jól sikerült, a teljes ablakfelületet nem éri a leveg?, a megmaradó párás felületekt?l igazán jó a kilátás.
Hibalista
- Ajtóbeázás -es?ben a kaszniban belül a küszöbön áll a viz-, nyikorgó zárak, alapjáraton dizeles hang az injektor rendszerben keletkez? benzing?z kondenzálására hivatott "fekete doboz" -eddig két szerviz sem tudta megmondani a szekszer?en az alkatrész nevét- elektromágneses membránja "beeeerendezés" (ennek így kell m?ködni mondják!? No de 3,5 millióért!?) hangjától. Kicserélték az új megjobban zakatól, kopog, morog, stb. A középs? hátsó biztonsági?v menetközbeni befeszülése -gyerekest?l gyereküléssel együtt-, csak teljes visszaengedése után lehet újra kihúzni.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Fabia | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
