A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia 1.6 tdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

a nagy puttonyba jó...

Szöveges ítélet

Feleségem céges autóként kapta. Havi 5-6000 km-t használtuk ő hétköznap én pedig hétvégenként!:) Általában autópályán használtuk 130-140 tempomattal,de akkor is nagy szó, hogy a 30000-ként előírt kötelező szervizeken kivül csak kétszer volt szervizben, kisebb koccanasák miatt. Kb. a 70000. km-től emelkedőn tolatáskor furcsa fémes hang hallatszott a kuplung felengedésekor, de ez nem zavart annyira, hogy emiatt szerelőhöz vigyük. A 150000-es szervíz környékén elég büdös szag jött a kipufogóból, de a részecskeszűrő tisztítása után megszünt. Otthon csak a nem túl gyakran kiégő H7-s izzókat cseréltük, meg az ablakmosó folyadékot mert ezt a fényszóró-mósó zabálta (ez a téli csomag része, ezért az ülésfűtéses Octavia II-ben általában benne van) A pályázás mellett havas-jeges szerpentíneken is jártunk vele és araszoltunk vele zsúfolt nyaralóhelyeken órákig a 35 fokban és tényleg semmi probléma nem volt sem a turbóval, sem a kettős tömegű lendkerékkel, sem a közös nyomócsővel ...

Az Octavia ezzel a motorrol inkább kényelmes, mint gyors,úgy emlékszem, hogy pl. az erősebb 1.5 dci jóval lelkesebb, de az 170-180-ig elfogadhatóan megy. Az állítható gerinctámaszos ülések jók, a digit klíma nem huzatos, és a 1.6-os dízel itt sem hangos, de például a VI-os golfban halkabb.A futómű feszes volt végig és csendes (nem kopogott semmi és a kerékdobbol sem hallatszott minden kőfelverődés, mint némely típusnál.) A váltója is könnyen kapcsolható fajta, de talákoztam jobbal. (Nissan Sunny 89')Egyébként a 3. év vége felé már kicsit karcosabbnak éreztem a váltást.

Szerettem benne, hogy brutál nagy, 580 literes a csomagtartója (két felnőtt biciklijét, vagy 4 személy sícuccát elnyelte.)A belső térben sok a tárolóhely, a sötét színű kárpitozás nem kopott meg, az üléseket nem ültük ki, de a nagy futásteljesítmény miatt a kormány 9 óra 15-nél kifényesedett,ahogy a váltógomb is.

Összeségében nagyon jó autó az Octavia,ezért is adnak/adtak el belőle annyit...
Remélem a második generáció példányai sokáig velünk lesznek.Egyébként elhiszem már a típushoz írt hahu.-s nepperdumát : "Ezeket 500.000 km-re tervezték." :)

Hibalista

- olajszűrő, légszűrő, pollenszürő ;)

Ide hordtam szervizbe

Porsche Buda

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2011
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 199700
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra H 1.4 Következő autója? Octavia III 1.6 tdi
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)