A lenézett márka remeke
Szöveges ítélet
10 év cégesautó után alakult úgy, hogy saját kocsi kell. Eddig szinte mindig VW csoportbelivel jártam ( két Toledo Jetta tdi) ebből a csaldból akartam választani. Az új Seatok csúnyák, a Jetától nem voltam elájulva, az Octi viszont mindíg tetszett. Nem bántam meg 1,5 év alatt belevágtam 90 ezer kilómétert. Soha nem hagyott cserben. A fogyasztása hihetetlen, 4,5-5,5, városban a szemét kitaposva se eszik 6,5 felett. Kényelmes, jó családi autó. Eladtam, mert nagyon soknak találtam a futásteljesítményét, de nagyobat is akartam. Visszatértem a benzinesekhez, mivel nagyon bonyulultnak tartom az új dizeleket, és nem is esznek olyan jól, mint ez a régi bútor 1,9tdi DPF nélkül. Köszi zöldek. Az autót 175ezerrel adtam el a rendszáma: JOD-770 JOD770 JOD 770. Hátha rákeres az új tulaj a guglin.
Hibalista
- Konkrétan csak a kopó alkatrészek. 165 ezernél kuplungcsre, 120-nál első-hátsó fékbetét.
Ide hordtam szervizbe
Magánszaki, mivel nem volt garanciális. A Porsche szervizei a régi Merkúros időket juttatja eszembe. Lehúzós banda pl kuplungcsre 360e, vezérmüszíj 220e, és szerelőnek zsebbefizetve, de márkaszervízben.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Ugyan ez a szerelőmnél gyári alkeszekkel: 120e, ill. 105e.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 92000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Jetta 1,9tdi | Következő autója? | Mazda6 2.0 benzin |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
