A legjobb vétel!
Szöveges ítélet
Lényeg: Mindenkinek csak ajánlani tudom ! Őszintén !Cégautóm volt a drága, nem egy hímestojás, ezért tiportam szinte mindig. Akinek francia autója van az különösen, de mindenki más is csodálkozhat azon, hogy 200.000 km-nyi gyilok igénybevételt egyetlen hiba nélkül kibírt. Nem romlott el rajta semmi! Semmi ! Igaz, h pont 200.000-nél amikor leadtam, szétdőlt: hengerfejes lett, kuplung rotty stb. Ja 3.000 km-t mentem vele hengerfejesen (erre nem vagyok büszke), elképesztő, h ezt is kibírta. Kiváncsi lennék mely autómárka használói tudnak ilyen pozitív tapasztalatokról beszámolni. Állítólag a japán rizskazánok jók. Hm, vezettem párat, Hondát, Mazdát, Toyotát stb. A futóművük vetekszik egy lapos kerekű talicskáéval. Ez a csehszlovák remekmű német technikával megtöltve abszolút dícsérhető. Egy baja van, hangos a PD TDI. Sokan örülnének ha ez lenne az egyetlen panasz az autójukra. Ja és ami durva, lehet, h nem hiszitek, de az átlagfogyasztás mindig 6,5 alatt volt a dinamikus használat ellenére. Nagyon hiányozna, de nem hiányzik, mert 2007-ben ismét kaptam egy új Ovtavia II-t, amibe 60.000-et már belevertem. Hiba ismét: SEMMI.
Hibalista
- hengerfej, kuplung (viszont 200.000 km-nyi nyírás után)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Octavia I | Következő autója? | Octavia |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
