1.6. cápa
Szöveges ítélet
Sokáig gondolkoztam,hogy milyen motorral vegyem.(benzin v dízel ).
Mivel volt már egy 2006 II. Oktáviám 1.6 úgy döntöttem megint a bevált motorral veszem.
Így a facetliftes változat mellet döntöttem.
Az előző probléma mentesen 195000 km elment.
Sajnos összetörtem ,így nem tudom mi lett volna a vég km.(írtam róla a fekete gépállat és a 1.6 limuzin.
Igaz a motorja nem egy szuper gyors, de egyszerű megbízható elvisz mindenhova.
1 év telt el mióta nálam van, 25.000 km semmit nem kellet az autóhoz cserélni,
5 éves volt augusztusban,nagy szervizre vittem pont nyaralás előtt.
Škoda márkaszerviz diagnosztikája alapján még az akkumulátor is 85% gyári minden alkatrész. ( persze a kötelező,olaj,szűrű,gyertya,fék stb,használat során cserélve.
NEM TUDOK ROSSZAT MONDANI EGYSZERŰEN SKODÁLATOS !!!
Csak kötelező szerviz évente vagy 15.000 km
gyertya,szűrők,olaj,klíma tisztítás,nem tudok hibát írni még ha szeretnék is.
most volt a 180.000 km szerviz hibátlan volt minden.
230.000 járok gyári Aksi cserélve, vezérlés.
Hibalista
- 25.000 km 1 év minden ok ! - - Semmi !!! - - 6 év telt el ,és kiemelt dicséretet érdemel. - - 9 éve van nálam hibátlanul teljesít !
Ide hordtam szervizbe
Eddig nem volt szerelőnél.( csak a kötelező,szűrők,olaj,stb)
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Skodák Palotája.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 85000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 230000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Oktavia II | Következő autója? | Super B |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
