A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Kodiaq (2016)

Kodiaq 1.5 TSI L&K 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Alul motorizált? Vagy mégsem?

Szöveges ítélet

Fél évet kellett várni az autóra.
Mivel az előző Octavia "fapad" volt, így mindenkép valami jól extrázott modellt szerettem volna.
Így esett a választás az 5 személyes L&K felszereltségre. Azt is jól felextráztuk.
Mivel párommal felváltva használjuk, így az elektromos ülés volt az egyik fő szempont. Végre nem kell kitalálni, hogy mi a jó ülés pozició, memoriából vissza hozható.
A DSG váltónak és a dugóasszisztensnek hála elég stresszmentes egy autópályás balesetben vagy akár városban való araszolás.
Sávtartó jól működik. Holttér figyelő szintén. Az adaptív tempomat nem csinál indokolatlan vészfékezéseket.
A bőr ülés fűthető elől hátul és szellőztethető is.
A motor pedig ehhez az 1500 kg-os kasznihoz nekem megfelelő. Ha kell tud dinamikusan is gyorsítani. Egy 7 személyes változathoz, megtömve emberekkel és csomagokkal már lehet hogy kevés lenne, de amikor vásároltam tudtam, hogy milyen lesz a felhasználása.
A 4 kerék meghajtás eddig még nem hiányzott.
Ami még lenyűgöz, az adaptív futómű. Szépen siklik át a gödrökön komfort módban. Sport módban pedig kellően feszes.
A másik dolog ami lenyűgöz az utastérben lévő csend. A motor hangot alapjáraton nem is lehet hallani. Kis tempónál olyan volt az Octavia után, mintha elektromos autóval mennénk.
130 környékén sincs kiemelkedő szélzaj.
A városi gyorsítást fékezést, majd újra gyorsítást nem szereti. Mire a 19-es kerekeket mozgásba lendíti az meglátszik a fogyasztáson is.
Ha már felgyorsult, akkor viszonylag kevéssel is beéri.
Hengerlekapcsolós motor van benne, de míg az Octavia ugyan ezzel a motorral folyamatosan két hengerrel ment, ebben nagyon ritkán kapcsol csak be és sem rezonancia, sem egyéb hanghatásokkal nem jár a művelet (nem úgy, mint az Octavia esetén ahol buhogó hang és rezonancia is volt).
Összességében egy nagyon jó autó ár/érték arányban.

Hibalista

- Eddig még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2020
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Octavia III FL Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Kodiaq 2016

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)