A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Karoq (2017)

Karoq 1.5 TSI DSG Style 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Duplókocka

Szöveges ítélet

Egy éve van meg, összességében bejött, azt kaptam amit vártam, de természetesen semmi sem tökéletes!
Ahogy az autók nagyobb részére, úgy erre is igaz, azt kapjuk amit megfizetünk és nincsenek csodák...
Szerencsére ez a Skodánál a legfontosabbakat tekintve ugyanaz az alváz, motor, váltó, elektronika mint ami az Audiba is kerül... de az is látszik, hogy hol kellett megmutatni, hogy miért is drágább mégis az audi vagy a vw annyival amennyivel...

Kívülről az aktuáltrendi SUV formák között a kevésbé trendi szögletes - és ezáltal kicsit kortalanabb - irányt képviseli, emiatt nekem jobban tetszik mint sok másik hasonló túlrajzolt, túldizájnolt, túlvariált társa. Belül skoda praktikum mindenhol, kézre áll, jól tart, kényelmes hosszú távon is, tele van kedves és kellemes praktikumokkal, lásd a neten lévő bemutató cikkek akit jobban érdekel. Csomagtér - a teljes pótkerék miatt - nekem kicsit kisebb az alapnál, de ezt kárpótolta a varioflex.
2 felnőtt 2 gyerek, 2 hetes nyaralásra vagy 1 hetes síelésre (teljes felszereléssel együtt) kényelmesen elfértünk tetőbox nélkül, úgy, hogy a csomagtartó csak ülésmagasságig lett pakolva (a lécek mentek a kivett középső ülés helyére)

Motor és váltó szépen összedolgozik (különösen jól, ha van adaptív tempomat), bár az 1,5tsi ezzel az áttétellel induláskor "túl erős" és kanyarban indulva száraz úton is nagyon könnyen elforgatja a kerekeket. Erőből egyébként nincs hiány, de természetesen a dinamikus vezetés nulla aerodinamikával jelentkezik a fogyasztásban is, a gyári fogyasztási adatok kb viccnek jók!

Menetkomfort szintén elfogadható, inkább jobb mint rosszabb az átlagosnál, ülések jól tartanak, rugózás kényelmes, igazából pont olyan, ami a formából adódik, azaz kicsit dülöngélős, kicsit szélzajos, de amúgy hozza amit kell!

Amik "nem tetszenek":
- gagyi teli keményműanyag ajtóborítás (értem én, hogy nem lehet jobb mint a VW de ez állati ciki kategória)
- döndülő ajtók és brutálisan döndülő csomagtérajtó (utóbbira megoldás lehet a feláras motoros) ez kifejezetten zavaró, félek, hogy pár év múlva komoly nyikorgással is fog párosulni...
- startstop automatika idegesítően túlbuzgó, én mindig kikapcsolom, mert állati idegesítő...

Amik tetszenek, amik megérték extrák:
- követő tempomat remekül dolgozik
- varioflex, bár ritkán variáljuk de akkor nagyon jól jön
- tetőablak akinek megéri...
- androidauto/applecarplay a drága gyári navi helyett jól dolgozik (kivéve huawei, azt sajna ledobálja néha)
- csomagtár háló az ajtóval nyílik :)

Hát valami ilyesmi...

Hibalista

- 12ekm alatt megevett egy liter olajat, de ez nem hiba, csak érdemes figyelni

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2018
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Karoq 2017 (2018)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)