A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Karoq (2017)

Karoq 2.0 TDI 4x4 6MT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A svájci bicska

Szöveges ítélet

Ezt a kocsit kb 8 honapja hasznalom ujkorator. Egy Yetibol szaltam at a Karoqba. A munkambol kifojodva kb 70% terep 20% autopalya es 10% varosban van hasznalva. Szoval ezek szerint fogom az autot ertekleni is:

1. terepjaro
- terepben a futomu alacsony - bar van felaras Skoda alvaz vedelme, de mar egy jo par muqnyag vedoelemet sikerult letepnem
- nehezen karbantarthato (tisztithato) - peldaul a csomagtarto ajtojan mind ket oldalon van olyan ugyetlen szpoilerfele-seg amitol az automoso kefei nem ernek hozza az egesz uvegterhez

+ 4x4 hajtas - eddig egyszer sem hagyott a sarban
+ az offroad funkcio erzekteleniti a gazreakciokat ami jol jon ha razos terepen hasznalja az ember
+++ az ajtokuszobok el vannak takarva igy megveden az ember nadragjat beszalaskor/kiszallaskor

2. civil hasznalat
- start stop, elektromos kezifek
- a pohartarto egy kicsit tul “simple clever” lett - feleslegesen van benne kulcs-tarto es cigaretta gyujto tarto de ha az ember beleszeretne tenni mondjuk egy redbull- az majdent kidol a kanyarokban - ez a Yetiben fantasztikusan vol megoldva (guglizzatok ra)
- a Bolero infotainment system szamomra teljesen felesleges es mindig lehet rajta latni az ujlenyomatokat - mar varom mikor karcolom megy a sok turulgetessel
- a belsoter mar most neha zorog

+ ergonomia
+ nagyobb es jobban megoldott a napszemuveg tarto
+ jol mukodo keyless rendszer
+ jol rendezett simply clever csomagter
+ eleg eros motor, es jol ul az uton autopalyan is


Ugy tunhet hogy sok negativumot szurtam ki, ke probaltam objektiv lenni a plusszokbol sokkal tobb van csak nem akarodzik annyit irnkalni;)

Ez az auto olyan mint egy svajci bicska - mindent tud, de semmiben is kimagasloan jo. Itt siman egy nap mehetsz terepezni, sielni aztan kiugrassz az autopalyara es 150-el hazautazol.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2018
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 33
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Yeti Következő autója? Alhambra
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Karoq 2017 (2018)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)