Világjáró igásló
Szöveges ítélet
Fantasztikus autó, imádtam és még mindig imádom amíg meg nem jön az új. Bejártam vele fél Európát, hajtottam mindenféle utakon, volt, hogy többet is mint az előírt szervizintervallum - olajcsere, minden nélkül 15.000 km Olaszországtól Hollandiáig, természetesen Magyarországon is.
Semmilyen komolyabb baja nem volt, egyedül az említett vízhőfok-jeladó szorult cserére, de ezen kívül csak az amúgy is cserélendő alkatrészeket kellett cserélgetni (izzók, gumik, fékek...)
Egyszer kifogyott teljesen a hűtőfolyadék, mert kilazult a bilincs a gumicső végén, és a rosszul működő jeladó későn kapcsolt, így kinyomta - nem tudom mennyit autóztam üres tartállyal, de semmi baja nem lett az autónak (hála az égnek).
Autópályán padlógázzal 160-165el megeszi a 10 litert, de az optimális 130-140 körüli tempóval 6,5-7 literből megáll.
Egyszóval igazi igáslóként szolgált, mindig mindenhonnan hazavitt és ezt sose fogom elfelejteni neki :)
Hibalista
- vízhőfok jeladó, műszerfalban levő visszajelző izzók
Ide hordtam szervizbe
Autó Piedl Kft. Veszprém
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Skoda 120L | Következő autója? | Octavia 1.9 PDTDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
