Van amit tévedésb?l neveznek autónak.
Szöveges ítélet
A hibalistában felsoroltam, így csak egy valami.. Egyetlen jó tulajdonsága hogy útközben szinte soha nem akadtam el vele mindig hazahoz és itt a kapuban adja meg magát onnan kell vontatni a szerel?höz.
Hibalista
- beragadó gázpedál (tempomat helyett tökéletes),
-
- gömbfejek,
-
- szilentek,
-
- adagoló csere,
-
- hidegben nem m?köd? f?tés ventillátor és hidegben a
- f?téskapcsoló a meleg állásból közép állásba ugrik vissza.
-
- Teteje beázott a szélvéd? illesztésnél így ha befolyt az es? egyenesek a biztosítéktáblába vezette a vizet így volt hogy es?s reggelen m?köd? ablaktörl?vel várt lenn!!!!),
-
- Tükrök csak 175 cm alatti és 180 cm feletti emberekre méretezve, különben beállíthatatlan,
-
- termosztát most halt meg,
-
- fogy a h?t?víz nem tudom hova tünhet,
-
- izzítógyertyák rendszeres cseréje,
-
- h?t?ventillátor se mindig megy ezért mindig nézni kell a h?t?víz h?mérsékletet,
-
- váltóban az összes szinkron csere volt, most az 5os csak dupla kuplunggal van,
-
- gyári kuplungtárcsa 30e km-nél megadta magát,
-
- olajcseréknél rendszeresen cseréltetem a váltó/motor tartó bakot mert valamiért megadja magát és ilyenkor a tolatólámpa vezetéke az alsó motor véd? lemezhez ér és id?vel kikopik ekkor kicsapja a biztosítékokat.
-
- Indexkapcsoló csere volt
-
- Féltengely eltört de hazaáig kibírta és a kapuban adta fel a harcot
-
- Tavasszal és ?sszel bizonyos motorh?mérsékletnél nem indul így egy audi A8-as aksija van benne mert abban van elég kraft hogy sokat próbálkozzak ha indítani akarom.
-
- A váltó rudazatának egy összeköt?eleme rendszeresen tönkremegy mert a motor traktorosan rázkódik alapjáraton így azt cserélni kell különben alapjáraton zörög az egész váltó nem is kicsit, így ezt is érdemes az olajcserénél cseréltetni mert addigra biztos hogy vége.
-
- Az izzók rendszeresen kiégnek de mindenhol, a m?szerfalon is, nem értem hogy ugyanaz az izzó miért bír ki egy japán autóban 5x annyit. Mindenesetre pár garnitúra mindíg van nálam.
-
- Fenyszórómagasság állítás egyszercsak meghalt, soha nem javíttattam meg
-
- Magas fogyasztás, bár ez relatív, de annyit eszik mint az 50%-al nehezebb benzines mégegyszer olyan er?s hondám.
-
- Tulajdonképen más hiba nem jut eszembe, de gyakorlatilag az autó értékét ráköltöttem már szervízre.
-
Ide hordtam szervizbe
Járt már mindenhol
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | HONDA (És van is, problémamentes természetesen) |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.7/10) |
