A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Felicia (1994-2001)

Felicia 1.9D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Van amit tévedésb?l neveznek autónak.

Szöveges ítélet

A hibalistában felsoroltam, így csak egy valami.. Egyetlen jó tulajdonsága hogy útközben szinte soha nem akadtam el vele mindig hazahoz és itt a kapuban adja meg magát onnan kell vontatni a szerel?höz.

Hibalista

- beragadó gázpedál (tempomat helyett tökéletes),
-
- gömbfejek,
-
- szilentek,
-
- adagoló csere,
-
- hidegben nem m?köd? f?tés ventillátor és hidegben a
- f?téskapcsoló a meleg állásból közép állásba ugrik vissza.
-
- Teteje beázott a szélvéd? illesztésnél így ha befolyt az es? egyenesek a biztosítéktáblába vezette a vizet így volt hogy es?s reggelen m?köd? ablaktörl?vel várt lenn!!!!),
-
- Tükrök csak 175 cm alatti és 180 cm feletti emberekre méretezve, különben beállíthatatlan,
-
- termosztát most halt meg,
-
- fogy a h?t?víz nem tudom hova tünhet,
-
- izzítógyertyák rendszeres cseréje,
-
- h?t?ventillátor se mindig megy ezért mindig nézni kell a h?t?víz h?mérsékletet,
-
- váltóban az összes szinkron csere volt, most az 5os csak dupla kuplunggal van,
-
- gyári kuplungtárcsa 30e km-nél megadta magát,
-
- olajcseréknél rendszeresen cseréltetem a váltó/motor tartó bakot mert valamiért megadja magát és ilyenkor a tolatólámpa vezetéke az alsó motor véd? lemezhez ér és id?vel kikopik ekkor kicsapja a biztosítékokat.
-
- Indexkapcsoló csere volt
-
- Féltengely eltört de hazaáig kibírta és a kapuban adta fel a harcot
-
- Tavasszal és ?sszel bizonyos motorh?mérsékletnél nem indul így egy audi A8-as aksija van benne mert abban van elég kraft hogy sokat próbálkozzak ha indítani akarom.
-
- A váltó rudazatának egy összeköt?eleme rendszeresen tönkremegy mert a motor traktorosan rázkódik alapjáraton így azt cserélni kell különben alapjáraton zörög az egész váltó nem is kicsit, így ezt is érdemes az olajcserénél cseréltetni mert addigra biztos hogy vége.
-
- Az izzók rendszeresen kiégnek de mindenhol, a m?szerfalon is, nem értem hogy ugyanaz az izzó miért bír ki egy japán autóban 5x annyit. Mindenesetre pár garnitúra mindíg van nálam.
-
- Fenyszórómagasság állítás egyszercsak meghalt, soha nem javíttattam meg
-
- Magas fogyasztás, bár ez relatív, de annyit eszik mint az 50%-al nehezebb benzines mégegyszer olyan er?s hondám.
-
- Tulajdonképen más hiba nem jut eszembe, de gyakorlatilag az autó értékét ráköltöttem már szervízre.
-

Ide hordtam szervizbe

Járt már mindenhol

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? HONDA (És van is, problémamentes természetesen)
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Felicia 1994 (1997 - 2001)

További ítéletek (270 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)