Ütheted-vághatod, ez mindent kibír!
Szöveges ítélet
Édesanyám autója, amit azért énis használtam jópárszor. Én félig padlógázzal közlekedtem vele, édesanyám végig padlógázzal :)
Gyakorlatilag szervízbe sem nagyon hordta, amikor eszébe jutott akkor kapot egy olajcserét aztán ennyi. Meg ha már sírt a fék akkor új betéteket. Igazán nagy hibája ennek ellenére nem volt, generátor szénkefe, meg a központi zár, és a termosztát. A Féltengely fáradás szerintem elfogadható a körülmények tudatában. Igaz a központi zár miatt nem egyszer kellett -5 fokban szobrozni a kocsi mellett és várni hogy megérkezzen a segítség a pótkulcsal (ugyanis a kocsiban volt a kulcs, a központi zár pedig magától lezárt mindent) :) Kényelem gyakorlatilag nincs a kocsiban, kemény a futómű ráz mint az állat, szervó nincs karra rendesen lehet gyúrni, a fűtés az úgy működik hogyha lábra fúj akkor a felső testem fagy meg, ha felső testre akkor pedig a lábam. Ezek alapján döntöttem hogy épp hol fázom kevésbé :). Strapát jól bírja alacsony sebességnél még talán virgonc is lehet, igaz ez el is múlik gyorsan, 120 után gyakorlatilag már alig gyorsul. Egyszer kipróbáltam és olyan 150-160 lehet a vége. Skodához képest megbízható, de nekem Alfám volt fele ekkora vételárral most pedig Saab 9000 turbót veszek, egyiket sem lehet összehasonlítani evvel ég és föld aki teheti vegyen egy régebbi, de értelmes márkát, mert megéri. Legalábbis ez a 1-2 liter többlet fogyasztás megéri. Persze aki csak egy gépet lát a kocsiban az vegye nyugodtan ezt mert ennek KB még olajcsere sem kell :) Jah majdnem elfelejtettem magnó van benne hangszórókkal, a hangzása nagyjából apám 30 éves Orosz táskarádióját idézi. A világítás? Az meg mi? Egy 6210-es többet világít az LCD-jével mint a Skoda tompítottja. Életveszély! Világítás nélkül Etyek-Biatorbágyot sokszor tettem meg és még ma is kiráz a hideg. Érdemes a kocsihoz venni egy kamion fényszórót a tetőre! :)
Kasztnija abszolút okés, sehol nem rohad! Ez viszont kellemes meglepetés.
Mostanában ötösben ha hirtelen gázt ad az ember le akar fulladni, de szerintem ez csak a koszos benzin miatt van.
Ha összegezni akarnám akkor azt mondanám hogy a vételára aránytalanul magas, igénytelen gyenge fapad aminek a fenntartására viszont egy fillért sem kell költeni emiatt munkaautónak ideális lehet, de személyes használatra semmiképp! Vegyetek valami régi Olasz Svéd vagy Japán esetleg még Német kocsit, mert ezen hiába a VW keze ez még mindig Skoda, bár lehet a Fabia már egy fokkal jobb de ezt is kétlem. Egy Skoda az Skoda marad.
Hibalista
- Generátorban Szénkefe
- Központi zár
- Termosztát
- Féltengely
- Világítás gyakorlatilag nincs az autón(kvázi este nem lehet semmit látni)
-
- Minden más kopó alkatrész
Ide hordtam szervizbe
Éppen aki. Javítása olcsó és könnyű is, nem igényel nagy szakértelmet komolyabb márkákkal ellentétben.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 68000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 155 1.8 TS | Következő autója? | Saab 9000 Turbo Maptun Stage 1(225HP) |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
