Szürke hétköznapokra ...
Szöveges ítélet
Két éve vettem az autót márkakereskedésben. 89000 km körül volt benne akkor, és kereken 1000000 pénzt kértek érte. Jó állapotú, nem törött, bár nem egy szívtiprónak kinéző autó volt - és most is az. Részleteket nem akartam fizetni, és ennyi pénzem volt autót venni. Az elsődleges szempont a megbízhatóság, és olcsó fenntartás volt, illetve, hogy 4-5 évnél ne legyen idősebb. Az autó azóta ment nálam kb. 30000km-ert, mindenfajta "hirtelen" hiba nélkül, és ez alatt háromszor volt szerelőnél, mindig előre jelezve a kopogással, hogy mi fáradt el a futóműben. A futómű kopóalkatrészein kívül nem kellett rajta csinálni semmit. Tehát az autó teljesítette a rárótt feladatot, ráadásul a gazdaságosság terén is remekelt: 1.3-as MPI WV motor van benne, 55 vadlóerővel. Nem gumifüstölésre való... Viszont volt az átlagfogyasztás 5.8 l/100km is, főként persze országúton. Voltam vele Trogirban (Horvátország) is, a 750 km alatt eléggé elzsibbadt a hátam, és két személy + csomagokkal tele is lett az autó, hogy egy hajszál sem férhetett volna még be.Így az átlagfogy. 6 liter volt. Tehát olcsó fenntartási költségű, megbízható autó, ami után bár nem fordulnak utána az utcán, sokáig hűséges társ lehet.
Hibalista
- Főleg a Magyar utak rovására írhatóan a futómű - felfüggesztés elemei. Ilyenek például a gömbfejek, a féltengely, a kormányösszekötő.
Ide hordtam szervizbe
Ismerős, kis maszek szerviz.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 89000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Golf III | Következő autója? | Opel Astra |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
