Szeretném ha szeretne
Szöveges ítélet
Az autó 2005-ben került a családba 4 évesen, és 37.900 km volt az óra szerint. Központi zár, motoros ablakemelő első ajtókon, és egy akkor jó minőségű hifi adta a "luxus" érzését, mely a régebbi mobilokon nem volt. Olyan igazán remek vételnek tűnt. Még szinte új autó szag is fellelhető volt foszlányokban. Az előző autók amiket hajtottam saját, vagy céges, mind öregebb és használtabb volt. Az első benyomás jó volt, de a napi használat során lankadó szeretet vált jellemzővé. Először a gyújtás kapcsoló ment tönkre, azután apróbb kellemetlenségek következtek. A bevásárló központ parkolójában nem lehetett felhúzni az ablakot. 2 hónap elteltével szintén ugyan ez jelentkezett. Egy alkalommal szakadó esőben a központi zár nem nyitott!! Igazán kellemes volt. Természetesen ezt többször előadta, már akkor lepődök meg, ha minden klappol.
A beltér igazán fapados, de ez kevésbé volt zavaró, mint a sok nyikorgás és zörgés. Az ülések csak rövid távon kényelmesek, hosszú út alatt valami mindig elzsibbadt. A motor alapjárata az első 3 percben fuldoklik a legnagyobb melegben is, utána perverzül jól húz még negyedikben is. Az utóbbi időben fura kávédaráló hangja lett bármilyen fordulat számnál.
A fűtés csak álló helyzetben ad mérhető teljesítményt, mert a menetszelet nem lehet lereteszelni mint pl. a Toyotában és a Transporter T4-ben. Ez akkor kellemetlen amikor a lámpánál az előttem álló autó kipufogó gáza illatosítja a légteremet.
A kisfiam és az apósom imádják, mert nem Ők hajtják. Igazuk lehet, utasként a hátsó üléseken az úthibákon való elpattogást leszámítva igazán andalító. Az értékét nem tartja, ezért csak azoknak ajánlom, akik nem vezettek jobb autót, esetleg régebbi széthulló példányból ülnek át, mert Ők nem csalódnak majd.
Az első tompított fényszórót nem tudják beállítani, amit a teljesen sötét úton beterít, az kb 15 méter, az országúti viszont a holdat is lezúzza. Nincs igazi átmenet a kettő között, mely városban nem zavaró, csak külterületen.
Most 57.000-nél szükséges a fékek cseréje sajnos a 2 féltengellyel együtt, mert nem bírta a rettentő sok kilométert. A hátsó kipufogó dob kilyukadt, ez nem az autó hibája mert inkább kis távokon használjuk, ezért nem tud rendesen kiégni.
Alapvetően kis pénzű embereknek egy alternatív választási lehetőség más megbízhatóbb márkák mellet, mert aránylag olcsón fenntartható.
Szeretném a kocsinkat, ha nem alázna meg a kisebb hibáival, de az is lehet, hogy a Toyota elkényeztetett, és csak én hisztizek.
Hibalista
- gyújtás kapcsoló kb. 4 szer - központi zár - generátor -
Ide hordtam szervizbe
ismerős Ő is és a többi szerelő akit ajánlott mind lelkiismeretes volt eddig
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 57000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Corolla | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
