Öten is elfértünk benne...
Szöveges ítélet
Először is nagyon tetszett, hogy végre nem 1.3-as! Kellemes karakterisztikájú - alacsony fordulaton nyomatékos - a 75 lovas VW 8 szelepes, ezért az egyébként eléggé egyszerű váltót nem kellett sűrűn használni. A kocsi bejárta fél Európát - többször is - ezzel együtt soha nem hagyott cserben, de persze meghibásodásai azért voltak - ebből a legidegesítőbb az alapjáratért felelős, horror árú elektromos valami. Az alkatrészárak egyébként meglepően alacsonyak, így annak, aki nem törődik sokat a presztizzsel, remek választás a gép ezzel a motorral.
Sokak szerint kicsi autó, de mi három gyerekkel jártunk vele nyaralni is, egy kis logisztikával meg tudtuk oldani, hogy még a babakocsi, utazógyerekágy, meg két kerékpár is velünk utazzon ( Thule Sweden).
190 ezer kilométernél már bizony hetente jött elő valami új zörgő-csörgő hang újabb, meg újabb helyekről, meg el is kezdett rozsdásodni a két hátsó sárvédő, úgyhogy egy kicsit fájó szívvel, de megváltunk tőle.
Jó tulajdonságok:
- annak ellenére, hogy hátul csak dobfékes, egészen jól lassít - 40 ezer kilométeren belül háromszor jöttek belénk hátulról!
- Jó kanyartulajdonságok.
Rossz tulajdonság:
- hülye szögben álló kormány
- béna váltómű
- korróziós hajlam
- kicsit puritán (szervo, klíma hiánya).
Hibalista
- első százezer kilométer alatt semmi, aztán motortartóbakok, toronycsapágy, alapjárati motor, termosztát (2X), féltengely gömbcsuklók, hátsó kipufogó dob(2X), néha néhány izzó...
Ide hordtam szervizbe
Skoda Ikesz Szeged
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
ismerős szerelők
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 190000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Favorit | Következő autója? | ford focus c-max |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
