A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Felicia (1994-2001)

Felicia 1.3 LX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lusta, de az ENYÉM!

Szöveges ítélet

Egy hónapja vettem Pesten. Neten kerestem, els? autóként az olcsó fenntartás, és kedvez? ár volt a fontos. Miután megvettem, alig vártam, hogy haza indulhassak a SAJÁT kocsimmal.
Az út rémálom volt. Másfél órás araszolás dugóban, szakadó es?ben: A szell?z? ventillátor max-on, de a párától nem lehetett kilátni. Ablak le, majd kiszárad. Mikor a dugóból kikerültünk, és lehetett haladni, sír a jobb eleje. A fék beragadt, kerékkulcson és emel?n kívül szerszám semmi. A kerék levételekor kiderült, hogy a csavarok szét vanak nyúlva. A fék új volt, csak összerakás el?tt nem csiszolták össze, és ezért ragadt meg. Itthon az egyik oldalt a szerel? takarította ki, a másikat én, azóta tökéletes.
A párásodás megsz?nt mikor az eltöm?dött pollensz?r?t kidobtam. Mikor kiértem a pályára, következ? döbbenet: ha kitolom a szemét sem megy jobban 140-nél, pedig 40l Racing-et tankoltam bele!!! (korábban nem vezettem Feliciát) Közben be esteledett és szakadt az es?.
Az ablaktörl? maszatolt, az országúti is csak kb. 10-méterre világított. 50-nel sem láttam semmit. Benzinkútnál stop, fényszóró beállít, go to home. 400km után teletank: 7.8-as átlag jött ki. Szívroham!
Elvittem a szerel?höz, hogy nézze át, cserélje ki amit kell. Megcsinálta, ezt a szervz résznél felsoroltam. Azt mondta nagyon jó vétel volt. Amikor a féket takarította az egyik kerékcsavar menet nélkül jött ki. Még a kipufogónál lév? t?zkarikát kellene cserélni (kb. 2000Ft), és a jobb hátsó sárvéd? peremén fodrozódik a festék egy kicsit, de ezeket majd ?sszel...
Szóval az els? élményem elég megrázó a Csodával!

Már túl vagyunk egy családi nyaraláson, hegyen völgyön át, igy van még néhány észrevételem:
A szervíz után a fogyasztás le ment 6.5 literre. Szerintem ez is sok. Az 55 LE pedig nagyon kevés. A végsebességét azóta nem próbáltam, a gyorsulást pedig nem merem megmérni.
A fordulóköre hatalmas, a lökhárító pedig nagyon lent van. Mivel a rugózása lágy, könny? lekoppantani. De legalább rugalmas! Az ülések kényelmetlenek, hosszabb úton megfájdul a hátam benne. A motorja skodásan csörög, de nem vészes. Kevés a nyomatéka, és tényleg csak a zöld sávban érzi jól magát. Visszaváltani 2000 felett nem édemes, mert minden fokozatban egyformán (nem) húz. A kormányt nekéz tekerni, hiányzik a szervo. A rugózása nekem túl lágy, de a magyar utakara tökéletes. Kanyarban nagyon d?l a karosszéria, és a hátulja elpattog az ívr?l. Az utastér csendes, a burkolat nem zörög. A csomagtér elég nagy, jól pakolható. A színe miatt az utastér hamar felmelegszik a napon, nyáron 6 percen belül megdöglik minden rovar ami bentmarad. (megmértem)
Az biztos, hogy nem nekem találták ki ezt a kocsit. Sportos vezetésre nem alkalmas, viszont szerintem jól néz ki. Lendületb?l autózva lehet próbálkozni az el?zéssel. De nem érdemes.
Nagyon nem szeret hátrafelé menni könnyen lefullad. A sárvéd?lemez és a lökhárító között elöl-hátul nyomja ki a sarat. Ajánlott beépíteni m?anyag dob burkolatot.
Közben próbáltam egy másik ugyanilyet: Még lustább volt, de 1 literrel kevesebbet evett. (3500 fölött viszont az húzott jobban)
A fenti negatívumok és gyengeségek ellenére teszik, és az ENYÉM. Ha tényleg olyan megbízható ahogy mondják, akkor els? kocsinak megfelel?. Egyébként ajánlom bárkinek 70 és a halál közt.

Hibalista

- Vásárlás után hazafelé beragadt a jobb els? fékpofa.
- Jobb oldali féltengely szimmering.
- Olaj, sz?r?k, gyertyák, szimmering, fék tisztítás: 28000Ft
- Az els? kerékcsavarok menete szétnyúzva 500 Ft/csavar

Ide hordtam szervizbe

Átvizsgálás:
Budai László
Békéscsaba Jamina

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Saját magam amit tudok.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 90800
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1700
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Skoda Octavia RS
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Felicia 1994 (1997 - 2001)

További ítéletek (270 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)