Lusta anorexiás
Szöveges ítélet
Lusta, mint a dog, de dizel leven nyomatekbol igen jol autozhato, es lehet vele meglepeteseket szerezni az ilyen 1.2-1.4 koruli jatekszerek soforjeinek, mondjuk az M1-es Budapest kozeli meredekebb emelkedoin. :-)
Varoson belul lenduletbol jol autozhato, de gyorsulni csak piros lampanal, 2. fokozatig lehet vele.
A fogyasztasa azonban mindenert karpotol, szigoru varosi tili-toliban a 6,5 mar soknak szamitott.
A klima hianya egy ilyen motor mellett a vezethetoseg szempontjabol kimondott elony, de az auto kenyelmet erosen rontja.
A futese viszont hihetetlenul jo: 0 fok kornyeken mire kialltam a garazsbol az utcara, bezartam a garazskaput es a kertkaput, mar meleg jott befele.
Csomagtarto, mint az alom, minden belefert, a csalad egyhetes cucca nyaralaskor, pedig meg a gyerek kisagyat is vittuk szejjelszedve...
Amiert nem vennem meg ujra, az az ara - sok-sok kamatot kifizettem akkoriban a hitel miatt, es benzinesre 40%-kal kevesebb hitelt kellett volna csak felvennem. Ezt sosem hozta be a fogyasztasa, de amugy nagyon szerettem a kis dizelt.
Hibalista
- Az elso 78000 km alatt szinte semmi. Egy dolgot csereltek rajta gariban, a vezermuszij feszitogorgojet (2x is) de ez valami ismert gyari hiba volt, mert 15000-es szerviznel szo nelkul csinaltak. Masodik alkalommal nem is biztos, hogy baja volt, de haveri alapon elinteztek gariban, es vegulis artani nem artott neki. Ezenkivul fekbetet es tarcsa, amikor kellett.
Ide hordtam szervizbe
Porsche Pest (1999-ben)
Enyveskezu banda. Az autoban hagyni csak olyasmit szabad, amiert nem kar, ha a kethetes (!!!) szerviz vegen mar nincs benne. Nekem nem volt szerencsem, 30 e. Ft-om banta, egy ritka jo, Cold Steel Carbon V kes formajaban, ami valamelyik szerelonek megtetszett, es hazavitte emlekbe. A munkafelvevo meg elovette a munkalapot, es megkerdezte, hogy at van-e veve rajta, mint az autoban hagyott holmi... Es hogy legkozelebb szivesen ad par reklamszatyrot, hogy kipakolhassak. Elkeseritettem, megmondtam neki, hogy engem abban a szervizben tobbe semmilyen autoval nem fog latni... A hamutartoban tartott cukorkam mar szora sem erdemes, de az is elfogyott, az utolso szemig.
Csak azert nem 1, mert nagyon lerontana az atlagot, es muszakilag azert annyira nem volt rossz ez sem, csak a hozzaallason kellene javitani.
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Urom, Skoda szerviz (2000-2002-ig)
Ismeros dolgozott ott, mint munkafelvevo es szerelo, nem sokkal a nyitasuk utan. A Porsche Pestes tapasztalat utan csak ide jartam, utobb a csalad egy masik tagja egy Fabiat is vett itt, taxis baratom szamos autojat hordta ide nagy megelegedesere. Azert nem 10, mert kicsit messze esik, es mert a 10-es uton nem kejhompoly a kozlekedes a nap egyetlen szakaban sem. De ez legyen a legnagyobb baja...
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 78000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Favorit 136L | Következő autója? | Citroen Picasso 1.8 16V SX |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
