Kottkoda /a cseh nagynéni/
Szöveges ítélet
2 éves korában vettem 22ezer km.mel.sok extrával.Az elképzelésemnek és az anyagi lehetőségeimnek akkor ez volt a max.Külseje szerintem nem egy csúnyácska föleg a spoilerekkel és az alufelnikkel,ködfényszorokkal stb.rallypiros szinben.Belseje kicsit puritán kipeg- kopog a müa.néha,kp.zár néha a balhátsó ajtót nem zárja többszöri szerelés után sem,kormány lehetne szervos,de megbirkozok vele.tompitott világitás kicsit gyatra,első elektromos ablakok néha zörögnek bizonyos nyitási állapotban.Kilátás térérzet megfelelő.Hátsó üléssor igazából két emberes mint minden hasonló kategoriás kocsiban.Futómü kicsit kemény az uthibákból sok mindent összeszed,igaz csak 165/75.ös a gumiabroncs.Motor 1,3-as hengerenkénti befecskendezéssel 106nm-rel,68 le.Olajcserétől a köv.ig csak ell. néha ,utántőltés nulla.Az első évben mikor megvettem el sem akartam hinni,a családban van seat peugeot náluk ez nem igy van mint mondják.Néztem a gyári adatokat 1000km.re ir 0,3l olajfogyasztást ami természetes. Teljesitmény akkora amekkora egy 1,3-as motortól elvárható.Legutobbi vagyis a mostani nyaraláson volt hosszu városonkivül autópályán kivül 5.56l ,autopályán 3szem.plusz nagyon tele 6.25l /130-140km/hval/tiszta város 7.5 l télen város 8.5-9l szóval ezeknél jobbat eddig nem tudtam kihozni belöle.3000 fölött nagyon él a motor itt kb.105km/h .Előzéseknél 80-nál illdomos vissza pakolni és 4000-ig huzatni.Fékek szerintem hatásossak eddig mindig sikerült megállnom amikor akartam.Ablaktörlö nahát az gyenge talán ezt utálom legjobban az egész auton.Szervizeket a 3.kötelezö után abba hagytam ugyanis egy pecsétért ill.bejegyzésért nem fizetek egy halom pénzt.Főleg azért nem amit magam is megtudok csinálni/olajcsere.lev.szürö csere,hütöfolyadék ut.töltése,külsö szemrevételezés nevetséges ja és mind ez 4500ft/óra.Bármivel beállitok min.2 órát ráirnak mégha csak 30 percet is dolgoztak rajta 10000huf. 3.év után ugy is megszünt minden garancia és jótállás ezért ugy gondoltam inkább azt a pénzt elautozgatom.Összességében az autóval meg vagyok elégedve néhány kissebb hibái ellenére,főleg mikor olvasom az új autok szoftver és egyébb hibáit,amikor 4millioért olyan autokat kapni hogy többet áll a szervizben mint a lakás elött.Igazából ha lecserélem majd dieselest szeretnék,de milyet nem tudom/lásd az előzö gondolatot/.Azt kapom ettöl a kocsitól amit vártam kis fenntartási költséget,megfelelö fogyasztást,kiautozható értéket.
Hibalista
- balelső féltengely gumiharang,50000km.nél 6000huf
- hátsókipufogó 46000km.nél 18000
- akkumulátor 4 éves csere 10000huf
- elsöfékék 38000km.nél 10000huf
Ide hordtam szervizbe
-
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
-
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 22000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 34000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | skoda 120 gls 5.seb | Következő autója? | pass,de diesel az biztos |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
