Kár, hogy már nem gyártják
Szöveges ítélet
2000-3500 f/min közt kellemesen autózható alatta erőtlen felette zajos de itt meghazudtolja az 1,3 litert és nagyon harap.
A dinamikus gyorsulás csak két sebesség fokozat közt érhető el mivel a váltó hosszú úton jár és lötyögős ezért sok idő elmegy seb.váltással. A csomagtere messze túlmutat a kategóriáján az 1,3-1,4 köbméter bőséges és sokszor segített már. A hátsó ülések egy mozdulattal kiszerelhetők.
A fogyasztása már okozott meglepetést hosszú távon 100-110-zel volt már 4,8 l/100 km(rekord) de általában 5,5. Vegyesben pedig nem nagyon megy 6,5 fölé. Ha a józan eszemre hallgatok, nem is vennék másik autót mert minden igényt kielégít, tágas ,igénytelen, gazdaságos, olcsó szerviz. Szóval ha valaki azt szeretné hogy a pénze a zsebében maradjon és ne amortizázióra szervizre és tankolásra költse annak csak ajánlani tudom. Praktikusabbat máig nem találtam, pedig sokat kerestem
Hibalista
- Miután megvettem cserélni kellett a lambdaszondát, és valamit mókoltak mert az alapjárat gyakran beragadt 2000 nél ls nem esett vissza ez 60000 ft ba és két napomba került szakszervizbe Szegeden. Udvariasak voltak de sokáig vakargatták a fejüket mire csináltak valamit.Azt hittem itt meglessz a kellő szaktudás, de tévedtem töbet nem viszem szakszervízbe.
- Fényszóró magasság állító rossz.
- Fékpofák, kormány gömbcsukló, +öregeedő gumiharangok, fesz szabályzó, vízpumpa, termosztát, hőgomba de ezek az előző tulaj hanyagsága miatt, mivel hagyta belesavanyodni a fagyállót.
-
Ide hordtam szervizbe
Skoda szervíz szeged
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Fusi szaki
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 113000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | lada 1,3 | Következő autója? | mazda 626, octavia mostmár csak kombit |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
