A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Felicia (1994-2001)

Felicia 1,3 lx 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Józan kompromisszum

Szöveges ítélet

A Favorit után nagy élmény, elvisz mindenhova, nem hagy ott, annyira nem is csúnya. Elsősorban Budapest- agglomeráció viszonylatban használom, város-autópálya közlekedésben sem megy 7 fölé a fogyasztás. A szervó csak ritkán hiányzik. Annál inkább valami vízszintes felület a műszerfalon, mivel mindenhol íves, vagy lekerekített (valószínűleg dizájnelemnek szánták) a cigit meg a telefont sehova se lehet lerakni. Az ülés viszonylag kényelmes, elöl bőven elférünk, hátul határeset, a csomagtartóba viszont gyakorlatilag bármi befér (elvileg nagy trükk lenne a hátsó ülés kiszerelhetősége is, viszont hova a francba tegyem addig). A méreteihez képest elég rosszul fordul. Ha egyedül ülök benne, 60-ig még majdnem fürgének mondható, de igazából nem. Ha a pályán kb 35 másodperc alatt fölgyorsul 130-ra, akkor megy is, de a külső sávból csak nagyritkán merek bemerészkedni a belsőbe. Fölfele is, lefele is baromi rövidek sebességek, folyamatosan váltogatni kell, hogy valami teljesítményt kihozzon belőle az ember, harmincnál hármasban fuldoklik néha, kettesben meg alig megy negyven fölé, de már szét akar esni. 100 fölött iszonyatos a menetzaj, ez a legrosszabb, néha frankón nem tudom már tovább nyomni a rádiót. (lehet, hogy valami légterelő enyhítene ezen, de nem nagyon bízom benne) Semmi nincs rajta túlbonyolítva, ezért aztán nem is romlik el, a Favorittal voltak elektromos gázok, ezzel ilyet se tapasztaltam. Szóval nem egy luxus-kocsi, ha viszont arra használod, amire való, akkor ideális választás. A legnagyobb előnye, hogy olcsó, és mindig elvisz oda, ahova akarom, és a szervízre se kell hónapokat spórolni. Ár-teljesítmény viszonyban szerintem bármit ver.

Hibalista

- ablakemelő, központi zár (mindkettőből nem gyári lett helyette, azóta kifogástalan)
- kipufogó
- kopó műanyag alkatrészek, praktikusan az összes

Ide hordtam szervizbe

ismerős szerelő

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Favorit Következő autója? Fabia
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Felicia 1994 (1997 - 2001)

További ítéletek (270 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)