Iskolaköpeny színű formatervezési zsákutca.
Szöveges ítélet
Végülis annyira rossz autó nem volt, egyetlen ok, amiért eladtam, az az, hogy véleményem szerint kegyetlen ronda autó. Kombi, indigókék borzalom. Ráadásul a hátulja körberohadva.
Ami nagyon idegesítő volt, az a motorvezérlője volt, mindig ki kellett venni, és visszarakni, ha el akartam vele indulni, csak akkor izzított.
A váltója hajlamos betojni, nekem szerencsére még nem, de elmegy rajta az 5. fokozat.
Motorja csattogott, nem tudom mit esznek ezeken az 1.9-es dízel VW motorokon. Rettenet gagyi a hidrotőkéjük, kis golyóstollrugócska van bennük, pár el is volt már törve. Csere után(azt hittem, elhallgat, de nem) ugyanúgy csattogott a motor. A tőkék fészkei tágultak ki, amit csak gépműhelyben lehet újra perselyezni....szevasz Skoda...
Ez volt a vége neki.
Amúgy a belső műanyagok jók, minden működött rajta, a kaszni nagyon vékony, elég rohadós valami, egy ugyanolyan évjáratú G Astrán egy rozsdapötty sincs, ennek már majdnem lerohadt a hátulja.
Mondjuk más árkategória.
Végülis ment mint a golyó egy 1.7-es dízel Astrához képest, kb 4 litert evett 90-nél országúton, ha vennék megint, akkor nem kombi lenne, meg nem ilyen babakék.
Amúgy nem volt rossz autó.
Hibalista
- Motorvezérlő elektronika, váltó, kerékcsapágy, hidrotőkék, hűtő, kaszni.
Ide hordtam szervizbe
én magam, kicsit nagypapás stílusban már.
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
az imáim.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 213000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Astra 1.7D | Következő autója? | Astra 1.7D |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.8/10) |
