A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Felicia (1994-2001)

Felicia 1.3 GLXi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Használt Felicia gondjai

Szöveges ítélet

2003 nyarán egy Polski FIAT 126p(17 éves) után kezdtünk a piacon egy fiatalabb, megbízhatóbb autó után nézni. Én Golf II 1.6 GTD-t szerettem volna, faternak a Golf III 1.4 tetszett jobban. Végigjártuk a városban majdnem az összes kereskedést; a II-es golfokat 800e körül vesztegették, a III-asokat 1,5 milláért. Hát így lett a kétféle golf helyett azok ötvözete: a Felicia. Szép volt kívülr?l, szép volt belülr?l, így némi alkudozás után(70e HUF) már meg is vettük: 800eFt, igaz ebben az is szerepet játszott, hogy a kipufogója rettenetesen el volt rohadva. De hát a magas felszereltség mellett ez nem zavart annyira: ABS, légzsák, központizár, riasztó, ködlámpa, fordulatszámmér?, plüss ülések. Két hétig nem is volt vele semmi gondom. Aztán egyszer lemostam, és szárazra töröltem - na akkor maradt a kezemben a bal els? index. Ugyancsak elkezdett foglalkoztatni a dolog, ugyhogy elkezdtem lebontani az elejét, kezdve a h?t?maszkkal. Ekkor jöttem rá, miért nincs benne m?anyag rács: a tartó csavarjai annyira el voltak görbülve, hogy be se lehetett volna tenni. A garázsban lámpa mellett vettem észre, hogy a h?t?maszknak újabb a festése, mint a motorháztet?nek. Ráadásul a lökhárítón is éktelenkedett pár csúnya karcolás. Összeállt a kép: ez az autó KARAMBOLOS volt. Ezt kés?bb az is bizonyította, hogy állandóan elfolyt a h?t?vize - lyukas volt a h?t?je.
A vezérm?lánc csörgése eleinte nem zavart, kés?bb mégis úgy gondoltam, áldozok rá, mégse mondják, milyen ótvar autóval járok... Felhívtam a szervizet, azt mondták, 30ezer egy vezérm?lánc csere - már vittem is. Két óra múlva felhívtak, hogy ki van cserélve, vihetem, de még más probléma is van: a sokáig laza lánc tönkretette a vezérlést, fals leveg?t szívott, emiatt ugrált az alapjárat, aztán a h?mérséklet jeladó sem m?ködött, stb. Végül 75ezerre jött ki a számla. Megúntam a kipufogót is, így 40 ezerért tetettem fel eredeti középs? és hátsó dobot. Kb. egy évig nem volt vele semmi gond, kivéve az apróságokat, amikkel vettük: nem m?ködött a bal hátsó ajtón a központi zár, a csomagtartót is csak belülr?l lehetett kinyitni, a tanksapka zárja is megadta magát, a fordulatszámmér? télen hidegben nem m?ködött. Aztán egyszer mentem vele haza, sokáig ment alajáraton és bekapcsolt a h?t?ventillátor, iszonyatosan zörgött kb fél percig - azóta sem m?ködik.
Ennyi probléma után megelégeltem a járgányt. Már régebben gondolkodtam, hogy kellene egy újabbat, kevés km-rel venni, mikor megláttam a neten álmaim autóját: 1,6-os Felicia GLX, ABS, szervó, el.ablak, és mindössze 4096(!!!) valós km. Mikor megvettem, még megvolt az 1.3-as - és még kb 3 hónapig, mire sikerült eladni. Persze ez alatt a 3 hónap alatt is megszívatott: a téli utcán parkolás eredményeképpen az addig szelíd rozsdafoltok elkezdték megenni a sárvéd?íveket, és az es?levezet?ket a motorháztet? alatt. De nem ez okozta a f? problémát, hanem a motor: Egyszer csak elkezdett nem indulni. Tél lévén az akkumulátorra gyanakodtam, ki is cseréltem - feleslegesen. Ugyanis a hiba az elektronikában volt. Valami érintkezési hiba volt, át kellett volna nézetni az elektromos rendszert, de épp jöttek megnézni - szerencsére akkor indult, és mint utólag kiderült, a boldog(?) új tulajdonosok gond nélkül hazaértek vele.
Általában véve üzembiztos autó volt, soha nem kellett vontatni. Fenntertása olcsónak mondható, a szervize is olcsó, nem csoda, hogy ilyen sok Felicia van az országban, ahogy az sem csoda, hogy ilyen lett a következ? autóm is.

Hibalista

- -kipufogó
- -vezérm?lánc(kb. 60e km után illik kicserélni)
- -kp. zár
- -csomagtartó zárja
- -tanksapka zárja
- -fordulatszámmér?

Ide hordtam szervizbe

El?ször rokon szerel?höz(m?szaki el?tt), motor javításakor hivatalos Skoda szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1996
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 103000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Polski FIAT 126p 650E Következő autója? Skoda Felicia GLX1,6
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Felicia 1994 (1997 - 2001)

További ítéletek (270 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)