Gázos kék szépség
Szöveges ítélet
Szlovákiabul irok, tehát mind kulfoldi, az arakat atszámolom forintba, no meg a hejesirást majd ahogy sikerul :-)
Nos akor elkezdeném, az auto az én mevemre kerult 2500 km után, tehát újonta. az elozo tulaj a noverem volt :-), de nem volt vele megelegedve, mivel nincs benne szervo, meg magas.alithato ules, ugyhogy nem latot ki belule, es nem igen birta tekerni a kornányt. Tehát jot a csere és lecsaptam rá.
Sotét metál kék, ha tiszta gyonyorú, csakhát málam az ritka dolog.
Felszereltsége majdnem FULos, 2 x legszág, ABS, klíma, kozponti zár riasztoval, .... , a fullos hoz hiánzik a servo, el. ablakok meg bor ulés.
a szerviz kolcsogek 15ez. nel 8e f, 30ez km 12e.f., 45e km 8 e.f, 60 e. km 20e. f.
A szerviz kolcsegek a legocsob a mai autok kozul.
A kocsi elvisz A tol Z ig kond nélkul, voltam már vele olaszországba 1100 km egzhúzomba, egy picit fáratan száltam ki belule, de a kocsi kond nélkul vete az olasz szerpentineket.Igaz egy kicsit kelet taposnom de nagyon az alpokba hogy tarcsam a tempot a tobiekel ( Audi A4 TDI), dehát azár 68 paci az anyi nem tod, 4 fovel teli csomagtartoval, men egy turaauto.
Vezetni jo, biszonságas auto, a gyári 165x70x13 gumikat lecseréltem 185x60x14, midjár joban ul a kocsi az úton, au igazi álom 195x50x15, de ahoz már szervo kel vagy fitnesz bajnok legyél.
Végsebeség kb 170km/o, fogyasztás nyugot tempoval belefer 6 literbe, behezeb láb 7, városi padlogaz kb 9 liter. az emlitet Olaszorszagi kiránduláskor bevet 6,5 átlakba ami azárt nem rosz.
2005 agusztusába át len szegénykém csinálva gázmeghajtásra, mivel a benzinárak nagyon megugrotak és a gáz fele anyiba kerul. Az egesz kb 120ez. f. kerult a munka meg 6 orat vet igénybe, profik csináltak, be is ven mindenhova jelentve, úgyogy a rendorok se buzerálnak miata.
a kocsi ugyan úgy megy, viselkedik, csak a potkerék koltozot a csomagtartoba, mert a hejere ment az uj tank.
benzinre startolok, mihej a motor eleri a 50 hoforok magatul atkapcol gázra, most fogyaszt 7.3 liter a gazbul.
A kocsi egyszer volt torot, egy Skoda 120 as tolatáskor nem vete eszre a kocismat :-), rajta egy kaparás se, nekem komplet job elso sarvebô csere, 45e forint volt a vegszámla, de a bisztosíto fizetet szo nélkul.Ja meg tegnap valami idiota oszekeparta a kocsim job oldalat egkulcsal mindkét ajtot, hogy a keze szakadna le a barom............................!
Edig enyi, ha lesz valami akor majd írok.
Hibalista
- - 2e km után elromlot a kilometer mutato, ugyhogy nem mutata menyivel megyek, csere 12e f.
- - 40e km után elromlot az elso lámpák fel le alítasa, csere 15e f. mekem nem ártogatod de a kotekezo vizsán men mentem volna át
- - az utóm már csak egy zár múkodik a tankon, valahogy nem lehet elfordítani a kolcsot bennuk, nemizgat, távirányítora múkodik a kozponti zár.
-
Ide hordtam szervizbe
SZlovákia, Szepsi, kond nélkul, idóre megyek, az auto melet maradhatok a csinálnak rajta valamit, korektek, az ár kinuto, eddig nem volt vele probléma
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 2500 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 120 | Következő autója? | Skoda Fabia Kombi/de egy Audi A4 re faj a fogam |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
