Ezüstnyíl
Szöveges ítélet
Nagyjából nincs semmi olyan kiszámithatatlan baja, iszonyatosan jól megy, nagyon jó érezni azt, h még ha tolják is mellettem, mert nehogy egy skoda lehagyja már ?ket 5-ösben is el lehet menni mellettük. A motor alacsony fordulattól rendesen húz (135Nm/1500 1/min- max: 155Nm/3340, 950 kg könny?, csippelt) A kormány állásszöge kicsit furcsa, de ha megszokja az ember nincs vele gond, a kuplung igen puha a fék jól adagolható és igen hatásos, 4 golfal (1,9TDI 90Le) és nem a legújabb passattal (1,9TDI 130Le) tudom összehasonlítani, a golfnál minden szempontból jobb, a passatnál kicsit kényelmetlenebb és hamarabb elfogy bel?le a kraft, a Felicia 150 vehemensen húz és 170 türhet?en megy lehet vele menni 190-et is csak gyözze az ember kivárni és legyen lelke kinozni. Ami a baj vele, hogy kevés benne az extra és nem egy csajozós verda! Összeségében elégedett vagyok vele és, h jó autó azt az is bizonyítja, h már többen meg akarták venni, pl a szerel? gyerek is!
Hibalista
- A kipufogó dobokat, els? féktárcsát és a termosztátot kellett cserélni, ami egy ilyen korú autónál természetes. Most kezd akadni a kézifék beragadni. A hátsó ajtó kicsit rohad, de ez a folyamatos hátsó ablak f?tés használat miatt is lehet.
- Ha az ember összetöri és netán márkaszervízbe akarja javítattni a casco biztosítás terhére nagyon csúnyán lehuzzák. (pl. nekicsúsztam a busznal tavaly télen épphogy, a fényszoró tört be úgy, h az izzó még világított és a környez? elemek kicsit behajoltak, egyedül a sárvéd? elem volt javíthatatlan (autószerel? technikusként végeztem a megitélés szempontjából) 320 e, motorháztet? felnyilt, nem tudom miért, a sárvéd?k voltak javíthatatlanok az én megitélésem szerint, behajtotta ?ket a motorháztet? a hátrecsapódás miatt, ezzel ellentétben a motorháztet?t cserélték, 310e, mind a két esetben megkérdeztem kijön-e az önrészemb?l (50e,20%) és mind a kétszer igen volt a válasz, 1. 30e 2. 40e kellett túlfizetnem, ami % arányt tekintve eléggé durva)
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervíz: gyors, drága, rossz min?ség? (alufelnim lelazult fékbetét csere után, kicsit gáz), viszonylag kedvesek, mert ismerem az egész gárdát
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Egy srác tartja karban amióta leszoktam a márkaszervízr?l, a srác ebben a szervízben dolgozik, viszonylag rendesen dolgozik és olcsón (pl:szervízben fékbetét csere 23e, a srác fékbetét + féktárcsa csere 16e, mind a két esetben gyári alkatrészek)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 48000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 353W, többek szerint nagyon szépen fel volt újítva( alufelni, spoilerek, fiat motor), de mindenki le | Következő autója? | RS Fábia |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
