Extra rövid extralista
Szöveges ítélet
Az enyém egy puritán autó, azt hiszem erre szokták mondani, hogy az extra felszereltségi lista kimerül a szélvéd? üvegben és a jobbra-balra forgatható kormányban. Nem akar sokat, de amit nyújt, azt jól csinálja. Inkább Favorit utód, mint Fabia el?d. (Fabiába átülve azonnal "költségagyonoptimalizáltság" komplexusom támad.) Könny? kis kocsi, ennek köszönhet?en álló helyb?l az 55 lovacskával is egész t?rhet?en megindul, lámpánál nem egy nagyobb vasban ül?nek sikerült vele meglepetést okoznom. Városban a vezetési élményre nincs panasz, a futóm?ve tisztességes munka, oda megy, ahová kormányzom. A kormányszervó álló helyzetben nagyon tud hiányozni, parkolás el?tt végezzünk néhány karkörzést, mert egyébként könnyen meghúzódhat a vállunk. Országúton, autópályán 120-nál nincs kedve az embernek tovább nyomni, mert csak szenvedés az élet, a meredek szélvéd? és a szögletes forma miatt nagy a szélzaj is. Más is írta, hogy a bels? ajtónyitó pöcköt baromi nehéz felhúzni, ezen kívül az enyém jobb hátsó ajtaját kívülr?l is szenvedés kinyitni.
Aki az autót használati értéken méri és nincs túl sok fölösleges pénze, annak ideális választás.
Hibalista
- bal 1 ajtó nyitásérzékel? kapcsolója
Ide hordtam szervizbe
Szolnoki Skoda Kereskedés
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 56000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 9 GTS | Következő autója? | Ford Focus |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
