Ennyi pont elég
Szöveges ítélet
Az autó előttem a Matávnál szolgált, biztos nem 200 ezer van benne, megvan a 350 is, de ezzel a egykilenc szívóval ölhetetlen, hacsak nem egybe üvegen mész fel pestig, nem eszik és nem is megy. Nyáron 5 l/100 télen 6, és nem lehet feljebb tornázni, főleg városi használat, de van amikor földút és sietős, 40-50 között megy ez földúton is, meg se kottyan, csak az aljára kell vigyázni, elég lent van a kartel.
Hibalista
- Nehezen indult, úgy 1:20 mp-ig tekerte a motort, de mindig beindult megoldás 4 db izzító gyertya(kompresszió maga a tökély){20kN, kipufogó a leömlőtől végig cserélve(előtte valami kiherélt vacak volt rajta.){32k}2 talpas.{5k} porvédő gumik{2k}. Vezérlés csere.{13k} Váltóolajcsere, illetve egy szimering a váltóban{600 ft}, ahol bemegy a rudazat. Innen csak olaj, GO és légszűrő. Karosszériája híresen rohad, a hátsó kerékjárati ívnél, és a csomagtér ajtónál.
Ide hordtam szervizbe
Ismerős, rendes műhelyel
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 197000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Avensis 2003-2008 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
