Csak nyugodt család apáknak!!!!!!!
Szöveges ítélet
Hosszas nézelödés tanakodás után 2001.ben ugy döntöttünk hogy maradunk a márkánál,vagyis továbbra is Skoda autót választjuk.Az előző egy 120GLS 5 sebességes volt,sajnos kicsit megöregedett és jöttek elörajta a roszdafoltok egyre többet kellett volna költeni rá.Többek között ezért is és még néhány apróság miatt döntöttünk a váltás mellett.No és nem utolsósorban összeállt az a ronda pénz.A familiában akkor már volt egy hasonló igaz karburátoros 95.-ös évjáratu saját de cégautónak is használva szóval volt benne km. böven.Tapasztalatokat meghallgatva pro.és kontra.egy fiatalabb évjáratu injektoros és erőssebb mellett döntöttünk.1,5 éves korában került hozzám az autó 24 e.km-el.Nagyon szép állapotban kivül és belül egyaránt,sok extrával.Akkor a kornak megfelelő felszereltségben már ami egy ilyen kategoriás autot illiti.Sajnos két dolog a mai napig hiányzik a légkondi és a szervokormány.Nézzük részleteiben:TELJESITMÉNY:68 le,105 nm,nem egy fergeteges kirobbanó erőt képvisel.3000ford.-tól érezhetöen megindul alatta csodát nem lehet várni,de nem is ezért vettem.Előzni -már ha van ilyen-3.4.-ben.3500ford felett hangos.váltó hosszu uton jár a hátramenettet néha nem veszi .FOGYASZTÁS:téli üzemben 8.2-9.2 városban,kinnt 6,7-7,2 nyári üzemben -1liter mindkettönél.természetessen lábfüggő.MENETTULAJDONSÁGOK:Jól fekszi az utat,kanyarban tud meglepetéseket okozni ha nem figyel az ember.Abs sajna nincs vagy szerencsére.??KÉNYELEM:Oldaltartása gyenge,ülések kicsit kemények, most már nyikorognak,hátul szük a lábtér,csomagtartó kicsi de az ülések variálásával megoldható,szigoruan 4 emberes hosszu távon,120 felett a rádiót nagyom fel kell erősiteni szinte zavaró,HIBÁI:lásd alant.ÖSSZEGEZVE:átlag polgár átlag/most már/átlag alatti valamivel autója.Fenntartása viszonyitva olcsó,még nem hagyott ott az uton pedig néhány hosszabb uton tul van pl:rimini,split,bibione többször,ausztria,stb.Nincs teletönve elektronikával talán ez a titok kulcsa.?? 9 éves lesz lassan és még nem jönnek a hullafoltok.Várom az uj honda jazz.-t valamikor télen kezdik értékesiteni arra fogom lecserélni.Maradna de sajna nincs a fennt emlitett légkondi,szervo,abs,légzsák,menetstabilizátor és egy csomo bizt.rendszer ami ma már elengedhetetlen.és persze extrák alapáron.Jó kis kocsi de valamikor lépni kell!!!!!!!!
Hibalista
- központizár,akkumulátor 4 évessen ,hátsókipufogódob,izzócsere egyre többször,féltengyely gumiharang teljes garnitura,első fékbetét csere 43 e.-nél,gumiköpeny csere 35 e.-nél,
Ide hordtam szervizbe
Márkaszerviz semmiképpen lenyulos csapat.Baráti szerelő.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40500 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 120 GLS | Következő autója? | UJ HONDA JAZZ |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
