Az igénytelen megváltó
Szöveges ítélet
Második autóm volt. El?tte egy 601-es kelet-német csodát használtam. Minségi volt a változás! Az 1,3-as MPi-s motor 7-8 liter között evett városban és 6 literrel beérte országúton. A motorja csendes volt, bár autópályán 130-140-es tempónál már bömböltetni kellett a rádiót. Ez enyém a 55 LE-s volt így nem volt az országút ördöge. 140 fölött már nem volt nyomatéka, de nem is azért vettem. A csomagtartó mérete megfelel? volt. A hátsó üléseket lehajtva ezt tovább is lehetett növelni, így a csomagtartó méretével sosem volt proléma.
A bels?: a 601-eshet képest nyugati kényelem volt, de azért nem igazi. Nagyon sok volt a szürke m?anyag, amelyhez egy tenyérnyi szürke kárpit tartozott az ajtókon. A kezel?szervek kézre estek. A vészvillogó a középkonzolon volt az ablakf?zés kapcsolója mellett. Kissé nehéz volt megtalálni egy-egy illedelmes városi "köszönöm" szituációban gyakran az ablakf?tésre nyomtam a vészvillogó helyett. Az úttartása 130-as tempó fölött bizonytalanná vált és már a kisebb kanyarokban is nagyon kellett kapaszkodni a kormányba.
Méreteit tekintve el?l kényelmes, hátul már kissé sz?kebb volt a hely. A hátulra való beszállás magasabb vagy teltebb embereknek problémás lehet.
Összegezve: nagyon szerettem az autót, soha nem hagyott cserben, szervízben is csak kétszer volt. Egyszer egy tömítés égett ki, amit 900 Ft-os áron pótoltak valamint egy olajcsere alkalmával látott szerel?t.
Hibalista
- Kiment valami tömítés amit?l fars leveg?t szívott és üvöltött t?le. Ismer?s szerel? anyagáron csinálta meg: 900 Ft.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 28000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 601s | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
