A végsőkig terhelhető kitartó társ
Szöveges ítélet
Amikor megvettem korához képest kitűnő állapotú volt, csak a lengéscsillapítót kellett rajta cserélni, az előző tulaj lelkiismeretesen hordta márkaszervízbe, vezetett szervízkönyve volt stb...
Megjártam vele az országot, sőt külföldre is többször mentünk vele, a legtávolabbi célpont kb 800-900 Km-re volt.
Használtam szélsőséges melegben és hidegben is, ezeket is jól bírta.
Ezen kívül építkezésnél vontattam vele kövekkel megpakolt utánfutót, szállítottam vele cementes zsákokat és költöztetésben is segítettem egy nagyobb utánfutóval.
Sajnos az évek során eléggé leamortizáltam motorikusan is és volt néhány koccanásom is, ez meglátszik ma már sajnos a karosszériáján is(iszonyú drága lenne rendesen megjavíttatni, többe kerülne mint az autó jelenlegi piaci értéke) és a fogyasztásán is. Valósznűleg a rövid, városi utak sem tettek túl jót neki. Egyenlőre még ezzel az autóval járok, mert nagyon megszerettem, de gondolkodom egy másik autó megvásárlásán.
Hibalista
- Termosztát,lambda szonda,feszültségszabályzó, akkumulátor
Ide hordtam szervizbe
Patócs Autóház, Gödöllő
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Autószerelő ismerős
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Skoda 120 L | Következő autója? | Egy fiatalabb Skoda Felicia, esetleg egy Suzuki Swift |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
