A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Felicia (1994-2001)

Felicia 1,3 LXi Combi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A racionális választás - ma sincs jobb a piacon!!!

Szöveges ítélet

2002-ben 1,1 millió forintért vettük a budapesti Palota Automobilnál (a cég nem volt éppen korrekt, a bemutatásnál minden felszerelés megvolt az autóban, amikor 3 nap múlva érte mentünk már kivették belőle pl. a gumiszőnyegeket, az elakadásjelző háromszöget stb.). Két alkalommal hagyott cserben, elöször a generátor hibája miatt, másodszor a nem gyári immobizer hibája miatt (ezt a zalaegerszegi Skoda szakszervízben kiszerelték az autóból, és aztán megint ment, ahogy kell - mindezt vasárnap (!!), úgy, hogy miattunk berendelték a szerelőt - köszönet érte!
A miénk fogyasztása hihetetlenül alacsony, nyáron 5,2-5,6 között(!!!), télen 1-1,5 literrel több (igaz, hogy nem hajtom, csak szépen kényelmesen, még autópályán is csak 110-120 körül megyünk).
2006-ban átalakíttattuk gáz/benzin üzemre (az ürömi Petka Autógáz szervízben - ezt a céget is csak az ellenségeimnek ajánlom). 8 liter körüli lett a fogyasztása gázból. Nemrégiben egy másik szervízben (Bp. X. ker. Előd köz) beállíttattam, azóta jó fél literrel kevesebbet eszik.
Hatalmas a csomagtér!! Sokszor volt már rá szükségünk, míg mások méregdrága autóik körül idegesen szaladgálva a tehertaxi után telefonálgattak.
A motor nem túlzottan erős, de amire kell, arra megfelelő. Egy hónapig Németországban is használtam, zokszó nélkül, huzamosan bírta a 140-es tempót is, csak megugrott a fogyasztása.
Ami a különféle extrákat illeti: az ilyesféle parasztvakítással nem lehet megetetni, így egyáltalán nem hiányolom az autóból sem az elektromos ablakemelőt, sem a nyomógombos indítást - mindez plusz hibalehetőség, anyagi teher volna.
Karbantartása szervízköltsége jelentéktelen (pláne, hogy Szlovákiában, a magyarlakta Párkányban minden féláron beszerezhető, akár forintért is!).

Végezetül: sokféle, a Feliciánál jóval drágább autót volt szerencsém vezetni, nem éreztem lényeges különbséget. Ha autót veszek (bár szerencsére nincs tervben) vagy megint ilyet (csak fiatalabbat), vagy valami nagyon korszerűt:
http://www.origo.hu/auto/20070323pedalhajtasu.html
zseniális, reméljük lesz belőle valami!!
Hajrá ANTRO Alternatív Erőforrásokat és Járműveket Fejlesztő és Gyártó Kht. !!!

Hibalista

- generátor (2x),
- immobilizer (nem gyári alkatrész volt!),
- rozsdásodás a sárvédőíveknél és a csomagtér ajtajánál,
- és természetesen a kopóalkatrészeket rendszeresen cserélni kell, mint minden más autónál is...

Ide hordtam szervizbe

Maszek Piliscsabán

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 115000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 1200 Következő autója? Skoda Felicia vagy ANTRO Alternatív Erőforrásokat és Járműveket Fejlesztő és Gyártó Kht: Duo/Solo
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Felicia 1994 (1997 - 2001)

További ítéletek (270 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)