A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Felicia (1994-2001)

Felicia 1,3 LXi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kék csibész

Szöveges ítélet

Előtte Lada 2101-em volt. Mondanom sem kell, hatalmas lépés volt előre. Kényelemben hajaz a Golfokkal. Az enyém kombi, 70-30 arányban dönthető ülésekkel, így hátul akkora hely van benne, hogy kényelmesen befér hátra bármi: hűtő, 2 db ekefej, 2 db teherautó kerék, stb. amit csak akarsz - persze ésszerű határokon belül. Vezetni nem nagy élmény, de a Ladához képest villám. Gyorsulása a vezető stílusától függ, de nem kell vele szégyenkezni a lámpánál. Tartós vezetésnél számomra kényelmetlen a kormány és az ajtó közötti távolság, nem tudom megtámasztani kényelmesen a könyökömet, de vezetni nem fárasztó.
Biztonság szempontjából érdemes megnézni a töréstesztet a youtube-on, a Suzukinál jobb, de egy őz tudna benne károkat okozni.
A kaszni más példányokkal ellentétben (kopogom le) még nem rozsdásodik, barátnőm bátyjáé szintén Skoda Felicia 1.6 MPI, de az már szana-szét van rohadva. Ez még bírja. Ahogy gondolom, külföldről hozták be, ott lelakkozták, üregvédelmezték. Azért odafigyelni érdemes rá: ahol kisebb rozsdafolt kezd megjelenni, érdemes lepolírozni, ha szükséges lefestegetni. Sokat számít bármelyik autónál!
Olajat érdemes havonta önteni bele 1-2 dl-t, mert kajálgatja, dehát ez a Skodáknál megszokott.
Összegezve kis odafigyeléssel, gondoSKODÁssal sokáig jó formában lehet tartani, amit meg is hálál.
Ja, majdnem elfelejtettem: a víz mindig melegszik benne, 110 C fölött kell odafigyelni rá. Ez csak nyáron gond, télen a garázsból kiállva szinte már meleg van az autóban. Télen is, nyáron is fűteni kell vele: nyáron azért, hogy ne melegedjen túl a motor - főleg városban.

Hibalista

- Vásárlást követő első héten termosztát csere: 3500 Ft (új), ezt magam csináltam. Két hétre rá továbbra sem szűnt meg a vízforralása, így tudtomon kívül elvitte barátnőm szerelőhöz: hengerfej tömítés csere, vízpumpa csere mindenestől 60000 Ft! Ha magam csinálom, kb. 10000 Ft-ból kijött volna. Azóta önszorgalomból kapott új gyertyákat 2000 Ft-ért, valamint a kötelező olaj, levegőszűrő, olajszűrő csere összesen 8000 Ft-ért (magam csináltam). Teszem hozzá, nincs autószerelői végzettségem, mégis hozzá merek nyúlni, mert egyszerű a motorja, mint a fakerék. - Legutóbb izzócserék voltak pár száz Ft-ért darabja, valamint a kipufogó dobot kellett megheggeszteni faterral.

Ide hordtam szervizbe

Nem hordtam, magam szerelem, kivéve a hengerfejtömítéskor. Maszek szegedi szerelő szerelte...

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 125000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 2101 (1200s) Következő autója? Avensis
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Felicia 1994 (1997 - 2001)

További ítéletek (270 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)