A Cseh Remek!
Szöveges ítélet
Az autót - mindössze - 3 hete vásároltam, ezért a tapasztalataim meglehetősen ´felszínesek´!
A jármű egy viszonylag gazdagon felszerelt modell (LXi Magic, 68LE): elektromos ablak, távirányítós központi zár, korrekt alufelni (gyári), színrefújt lökhárítók+tükrök, ködfényszórók, pohártartók...
Szeretem, mert:
tágas, jó a fűtése, kedvező a fogyasztása, nekem tetszik kívül-belül, az alkatrészek ára nem vészes!
Gondom nincsen vele, csak a befecskendező rendszer igényel egy kicsit több törődést!
Állítólag az injektor tisztítása aktuálissá vált, mert hidegen szeret ´rángatni´! Egyelőre különböző adalékokkal próbálkozom, úgy tünik, sikerrel jár a beavatkozás!
A lengéscsillapítok ´nyöszörgése´ nem vészes, de a vezérműlánc zörgése eléggé kellemetlen, pedig finom olajat kapott.
Úgy tervezem, hogy az ősz folyamán mindkettő kellemetlenséget meg fogom szüntetni - vásárolok újakat!
Remélem, rendes lesz hozzám, és értékelni fogja a törődést/gondoskodást... ;-)
A beltér gagyi, kopogós műanyagokból áll, de az új autók nagy része - egy bizonyos árszint alatt - hasonlóan ´hitvány´ belső elemekkel rendelkezik!
A szervókormány hiányzik, de azért megbírkózom a nehézségekkel! ;-)
Akinek nincsen 1,5 millió HUF-ja, annak ideális választás!
Hibalista
- Eddig semmi,de:
- A lengéscsillapítók ´nyöszörögnek´!
- A vezérműlánc hangosabb, mint az átlagos Felíkiáknak!
- A bal hátsó kerékcsapágy egy picit ´zúg-búg´!
Ide hordtam szervizbe
Barát + ´rendes´ szervíz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Trabant 1.1 :-) | Következő autója? | Skoda.... |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
