A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Felicia (1994-2001)

Felicia 1.3 GLXi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A 4 személyes Go-kart

Szöveges ítélet

Sokat nem lehet mesélni róla, tökéletes helyváltoztatási eszköz. 4 kereke van, kanyarodik, dudál, ablakot töröl. Még a 120as blokkja van benne ami egyszerű mint egy faék, házilag is szerelhető. Viszont feldobták egy központi befecskendezővel, így 68 paripa húzza. Velem együtt csak 1 tonna, 80-ig nagyon dinamikus, viszont az 5-ös nagyon rövid, 100 fölött már 3500 körül üvölt a motor (szigetelés 0) és meglepően sokat fogyaszt. Engem nem izgat mert városban használom, 7-7,5 litert eszik úgy, hogy néhány kilométereket megyek csak egyhuzamban. Nagyon kezes, olyan, hogy holttér szinte nincsen viszont szervó nélkül dolgozni kell rendesen a parkolásnál. Újabb autókból átülve kicsit olyan érzés, mintha gokartot vezetne az ember, direkt kormányzás, dobál, ráz, zörög.
A beltéren mindenki ledöbben, egyrészt mert meglepően modern, formásak az ülések és 4 embernek kimondottan tágas. Egy kortárs Swifthez képest prémium a belseje. Viszont a hangszigetelés sajnos nem létező fogalom, a pesti utakon 60-nál olyan érzés, mintha egy konzervdobozba zárva rugdosnák az embert :D
És a lényeg, a piszkos anyagiak: 215.000 forintért vettem 1,5 év műszakival, ebben az árban benne volt az USB-s fejegység, 4db 15" alufelni és 4 téli gumi, tehát a kocsi szinte ingyen volt. Egy év alatt ráköltöttem kb 40.000 forintot (a két hibán kívül volt egy önkéntes hátsó dob csere, meg persze olaj, -szűrő, benzinszűrő). Szerintem egy 140-150.000 forintért most is el lehetne adni melós autónak, vizsga előtt kell majd egy "tisztasági festés" mert sok helyen van felületi rozsda, én már nem költenék rá. Nem is érdemes, mert ha ráköltenék 150-200.000 forintot (lakatolás, katalizátor, felfüggesztés, váltófelújítás) sem érne többet úgy 220.000-230.000 forintnál. Így szinte ingyen autóztam egy évig a benzint leszámítva (meg az alufelniket sajnos ellopták).
Bátran ajánlom mindenkinek, aki nem riad vissza a gokart érzéstől és nem pénztemetőnek keres autót.

Hibalista

- - gyújtótrafó (8000 forintos szlovák gyártmány, 10 perc kicserélni) - - termosztát (fogyóeszköz, 1600 forint) - még van egy rakás apró hiba ami az üzembiztonságot nem befolyásolja, én ezekre nem költök: nyüszögő szilentek, kopott váltórudazat, halódó katalizátor... -

Ide hordtam szervizbe

Apám. 15 éve nem autószerelő már úgyhogy noszogatni kell, de ezt a régi Skoda blokkot nagyon ismeri.

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Apám haverja, neki van még műhelye is.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1995
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 181000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 120L Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Felicia 1994 (1997 - 2001)

További ítéletek (270 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)