A 4 személyes Go-kart
Szöveges ítélet
Sokat nem lehet mesélni róla, tökéletes helyváltoztatási eszköz. 4 kereke van, kanyarodik, dudál, ablakot töröl. Még a 120as blokkja van benne ami egyszerű mint egy faék, házilag is szerelhető. Viszont feldobták egy központi befecskendezővel, így 68 paripa húzza. Velem együtt csak 1 tonna, 80-ig nagyon dinamikus, viszont az 5-ös nagyon rövid, 100 fölött már 3500 körül üvölt a motor (szigetelés 0) és meglepően sokat fogyaszt. Engem nem izgat mert városban használom, 7-7,5 litert eszik úgy, hogy néhány kilométereket megyek csak egyhuzamban. Nagyon kezes, olyan, hogy holttér szinte nincsen viszont szervó nélkül dolgozni kell rendesen a parkolásnál. Újabb autókból átülve kicsit olyan érzés, mintha gokartot vezetne az ember, direkt kormányzás, dobál, ráz, zörög.
A beltéren mindenki ledöbben, egyrészt mert meglepően modern, formásak az ülések és 4 embernek kimondottan tágas. Egy kortárs Swifthez képest prémium a belseje. Viszont a hangszigetelés sajnos nem létező fogalom, a pesti utakon 60-nál olyan érzés, mintha egy konzervdobozba zárva rugdosnák az embert :D
És a lényeg, a piszkos anyagiak: 215.000 forintért vettem 1,5 év műszakival, ebben az árban benne volt az USB-s fejegység, 4db 15" alufelni és 4 téli gumi, tehát a kocsi szinte ingyen volt. Egy év alatt ráköltöttem kb 40.000 forintot (a két hibán kívül volt egy önkéntes hátsó dob csere, meg persze olaj, -szűrő, benzinszűrő). Szerintem egy 140-150.000 forintért most is el lehetne adni melós autónak, vizsga előtt kell majd egy "tisztasági festés" mert sok helyen van felületi rozsda, én már nem költenék rá. Nem is érdemes, mert ha ráköltenék 150-200.000 forintot (lakatolás, katalizátor, felfüggesztés, váltófelújítás) sem érne többet úgy 220.000-230.000 forintnál. Így szinte ingyen autóztam egy évig a benzint leszámítva (meg az alufelniket sajnos ellopták).
Bátran ajánlom mindenkinek, aki nem riad vissza a gokart érzéstől és nem pénztemetőnek keres autót.
Hibalista
- - gyújtótrafó (8000 forintos szlovák gyártmány, 10 perc kicserélni) - - termosztát (fogyóeszköz, 1600 forint) - még van egy rakás apró hiba ami az üzembiztonságot nem befolyásolja, én ezekre nem költök: nyüszögő szilentek, kopott váltórudazat, halódó katalizátor... -
Ide hordtam szervizbe
Apám. 15 éve nem autószerelő már úgyhogy noszogatni kell, de ezt a régi Skoda blokkot nagyon ismeri.
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Apám haverja, neki van még műhelye is.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 181000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 120L | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
