430 ezer km hiba nélkül! A legjobb melós
Szöveges ítélet
A legjobb autóm volt eddig.430, azaz négyszázharminc-ezer km-t futott, a kis 1.3 benzines motorjával, úgy, hogy a motorjához, váltójához hozzá sem kellett nyúlni. Állítom, hogy ebben a kategóriában nincsen jobb, pedig lehetőségem lett volna újabbat "jobbat" venni.... Munkásautó volt, napi 100-200km, rendszeresen megpakolva alkalmanként 1 tonnával. SOHA SEMMI gond nem volt vele. Az alkatrész árak nevetségesen olcsók, cseréjüket az út szélén is meg lehet csinálni. Egyszerűen nem tudok olyan kistehert mondani ami ennyit bírt volna. Rohadni csak a kerékíveknél kezdett, alváza, doblemezen egy folt nem volt. Mindent kibírt, minden úton elment. Kicsit fapados, de kit érdekel!? Sajnos ilyen jó kocsim nem hiszem, hogy lesz mégegy. Csak ajánlani tudom, százszorosan hozza az árát! Pár alkatrész árat említenék azért... Komplett ÚJ kormánymű 10.000.-... ÚJ gyári hűtő 9.000.-..... Külső-belső féltengelyek (4db) 14.000.-...... Kuplung SZETT (Sachs 16.000.-).... És még sorolhatnám. Suzuki ár alatti alkatrészek, megbízhatóság, és SOHA nem hagyott ott!
Hibalista
- Kopó alkatrészek, féltengelyek, kerékagycsapágyak, kormányösszekötő
Ide hordtam szervizbe
Mint a LEGO :) Saját magam szereltem.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 340000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | e39 530i | Következő autója? | Transporter T4 2.4D '99 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
