0-100Km 13.8s
Szöveges ítélet
4-éve vettem 1 öregasszonytol akkor nagyon jo árban,igaz nemvolt benne semmi de szervizkönyvel sérülésmentesen.Nagyon tetszett kivül belül,a belseje még mindig szebb mint a mai plasztikautok többségének.A gyári 55LE városban egész jo,országuton 130-felett már lomha bár 162-t már tapostam ki belöle.1 sportrendszer meg 1 direktszürö sokat dob rajta.Megbizhatoságrol annyit hogy egyszerüen nem birom szétverni,kapott földutas rallyt,padlogázt a Balatonig,eljártam vele gyorsulni(Golf3mat,Astrát,Ibizát,Grande Puntotstb: megette)de még mindig birja!Fékbetétet nem érdemes gagyit venni,hamar leéghet sportos vezetéssel.Fütomüve kicsit billegös,de nagyon komfortos és jol fogja az utat.A belseje 110eKm után is ugy néz ki mintha uj lenne,azonkivul állat nagy a belseje,csomagtartoja föleg Polohoz ,206 stb:-hez viszonyitva.Akiszerint itthon olcso az alkatrész hozzá az nem járt még Szlovákba,ott kb. harmad árákon lehet vásárolni mindenfélét,plussz a szervizek nagyon korrektek,idehaza jobb elkerülni a férgeket!
Hibalista
- Termosztát(szervizben törték szét),Lambdaszonda kb:105000Km-nél
Ide hordtam szervizbe
Debrecen
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 51000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Samara | Következő autója? | Felicia 1.6GLX |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
