A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Favorit, Forman (1989-1995)

Favorit, Forman 136L 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Samara utánzat,de rosszabb minőség!

Szöveges ítélet

Szerencsére nem az enyém volt ez a ,,csoda 136L",hanem pár hétig használtam amíg az én autóm a karosszéria lakatosnál volt! Hol is kezdjem? Beleülve az igénytelen világosbarna műanyag kárpitok és műszerfal fogadott.Ami állandóan zörgött mikor közlekedtem a kocsival,elviselhetetlen hangot adott minden a kocsiban. (nyiszogott,zörgött,csörgött,hupogott,dörzsölődött,súrlódott)
A legkatasztófálisabb élmény viszont a motor teljesítménye volt! Papírforma szerint 60 lóerő! De olyan lomha volt az autó mint a lajhár! Legalább 20 másodperc kellett neki mire 80Km/h-ra felgyorsította magát,de akkor is milyen reőlködő motorzaj közepette!Egyszer siettem vele és 130Km/h sebességnél azt vettem észre,hogy fagyállószagot érzek az autó utasterében,
aztán lassítva látom hogy gőzölög az autó eleje,felforrt a hűtővíz!Nevetséges,egy 1,3-as motorral nem lehet huzamosan 130-at menni,pedig csak 10...15 Km távolságot tettem meg vele ezzel a sebeséggel! Amivel én mentem az
5 sebességes kivitel volt, de olyan nyomatékszegény a motor,hogy ha felkapcsolsz 5-ösbe,akkor onnan szinte semmit sem gyorsul már,sőt egy kis emelkedő,és máris vissza kell tenni 4-esbe!
A futómű szar,egyszerüen fapados csillapítású,kényelmetlen,rossz,és még zajos is!A sebesség váltó nagyon hosszú váltóutakon jár,és pontatlan is.
Egyszerüen förtelmes az egész autó.Vezettem LAda Samarát, és az sokkal jobb volt,pedig azonos évjáratú volt az is,és egy idős a két autó ha a konstrukciót nézzük,és még külsőleg hasonlít is egymásra! De a Samara sokkal jobb autó!
De szerencsére nekem egyik sem volt,és nem is lesz!
Most 2008-ban egy ilyen kacatot lehet 100...150 ezer forintért venni akár műszakival is!
Azt mondom rakok hozzá még 50....vagy 100 ezret,és akkor veszek egy első szériás F-Astrát,vagy Fiat Tipot, ami sokkal jobb konstrukció,és mindenben többet tud ennél!
Nevetséges,de inkább szánalmas,hogy ilyen minőségű autót gyártott a Skoda,ennél még a farmotoros S120GLS is sokkal különb,főleg az,amelyikben már 5 sebességes váltó volt!
Ilyent ne vegyetek mert ez nem jó autó!

Hibalista

- Azt könnyebb lenne felsorolni mi nem romlott el!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1990
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Favorit, Forman 1989

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)